جشنواره عکس کرونا و آسیب های...

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشنواره عکس، پوستر و تصویر سازی کرونا و آسیب های اجتماعی خبر داد که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه آن تا سی ام آبان می باشد.

عباس ملازینلی با اعلام خبر برگزاری جشنواره عکس، پوستر و تصویرسازی با محوریت کرونا و آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: فراخوان این جشنواره منتشر شده و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی یا کانال تلگرامی آن به نشانی yazdfarhang @ مراجعه نمایند.

وی مهلت ارسال آثار به جشنواره مذکور را تا سی ام آبان عنوان کرد و خاطر نشان نمود: این جشنواره توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های تهران و یزد، خانه فرهنگ شهید صدوقی (ره)، گروه ستاره کویر و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: هنرمندان و دیگر علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی gallery@marlik.info یا شماره واتس آپ  09128961713 ارسال دارند.

ملازینلی همچنین ضمن اشاره به نقش مؤثر هنر در دوران همه گیری شیوع ویروس کرونا گفت: تأثیر هنر در مدیریت و کنترل همه‌گیری کرونا بر هیچ فردی پوشیده نیست چرا که این ویروس علاوه بر شکل دادن بیماری در بین افراد، باعث ایجاد تنش‌های روانی متعددی شده است.

وی با اشاره به اینکه گاهی اثری هنری، بزرگنمایی یک فاجعه است تا افراد پی به عمق فاجعه ببرند، افزود: در واقع عمده‌ترین اثر ملموس هنر، نقش مدیریتی آن در دوران قرنطینه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات