ریالی از تغییر کاربری فضای سبز درآمد کسب نکرده‌ایم

ریالی از تغییر کاربری فضای سبز درآمد کسب نکرده‌ایم

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از پارک مدافعان سلامت، گفت: هیچ چیز مهم تر از سلامت شهروندان نیست و توجه ویژه مدیریت شهری به احداث پارک های محله ای در سه سال گذشته، به خاطر اهمیت این موضوع است.

شهردار تبریز با بیان اینکه مدافعان سلامت، سی و نهمین پارک جدیدالاحداث تبریز است، افزود: مطابق برنامه ریزی های انجام شده، قصد داریم این تعداد را تا پایان شورای پنجم شهر تبریز به ۶۰پارک برسانیم.

ایرج شهین باهر با تاکید بر اینکه حفظ و نگهداری از پارک ها به اندازه احداث آن ها اهمیت دارد، گفت: حفظ فضای سبز موجود و جلوگیری از تغییر کاربری باغات قدیمی از اولویت ها و رویکردهای اصلی شهرداری تبریز است.

او اعلام کرد: در سه سال گذشته نه تنها ریالی از طریق تغییر کاربری فضای سبز به مسکونی و تجاری درآمد کسب نکرده ایم، بلکه کاربری های مسکونی و تجاری را به فضای سبز و پارک محله ای تبدیل کرده ایم.

او در بخش دیگری از صحبت های خود با قدردانی از تلاش های کادر سلامت، یادآور شد: امروز نیز همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، مدافعان سلامت پای کار هستند و نامگذاری این پارک به نام مدافعان سلامت، قدردانی از زحمات شبانه روزی این عزیزان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات