پارک مدافعان سلامت، نقطه عطف توسعه منطقه

پارک مدافعان سلامت، نقطه عطف توسعه منطقه

به گزارش شهریار، اکبرپورخردمند پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از پارک مدافعان سلامت گفت: نامگذاری این پارک به نام مدافعان سلامت، در جهت قدردانی از تلاش ها و مجهادت های کادر درمان و پزشکی صورت گرفته است.

او با بیان اینکه پارک مدافعان سلامت در گروه پارک های محله ای قرار می گیرد، گفت: فلسفه احداث این پارک ها، از طرفی بازآفرینی بافت فرسوده و فراهم ساختن محیطی برای گذران اوقات فراغت شهروندان و دسترسی آسان به فضای سبز است.

شهردار منطقه ۱ تبریز از پارک مدافعان سلامت به عنوان نقطه عطف توسعه محله پزشکان یاد کرد و افزود: به دنبال احداث این پارک، املاک خیابان ۲۴متری مجاور آن نیز تملک شده و به خیابان اصلی دسترسی ایجاد می شود.

پورخردمند همچنین یادآور شد: آسفالت اساسی چند خیابان سطح منطقه ۱ نیز از دیگر پروژه هایی است که امروز همزمان با پارک مدافعان سلامت به بهره برداری رسید و قصد داریم در ادامه، زیباسازی این خیابان ها را در دستور کار قرار بدهیم.

امروز پارک محله‌ای «مدافعان سلامت» با ۷ هزارو ۳۴۹ متر مربع مساحت و با اعتبار ۱۳۱ میلیارد ریال تملک و احداث شده است، با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری تبریز به بهره‌برداری رسید .

همچنین امروز پروژه‌های آسفالت اساسی و زیرسازی خیابان تختی و عباسی (حد فاصل چهاررراه عباسی تا آخر عباسی و خیابان رازی ولی عصر (عج) با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال نیز با حضور مسئولان شهری به بهره برداری رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات