توديع و معارفه مديرعامل توزيع برق شمال كرمان برگزار شد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان، مراسم تكريم محمود شهبا،  و معارفه مهندس عبدالوحيد مهدوي نيا به عنوان سرپرست اين شركت به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان ، با حضور مهندس رخشاني مهر، معاون هماهنگي توزيع شركت توانير و مهندس مدقق، مدير كل دفتر هوشمندسازي و فن آوريهاي نوين شركت توانير و جمعي از مديران صنعت برق استان برگزار شد.

در اين مراسم از خدمات مهندس محمود شهبا در زمان تصدي ايشان بعنوان مدير عامل شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان تقدير به عمل آمد و همچنين طي حكمي از سوي مهندس متولي زاده، مدير عامل شركت توانير ، مهندس عبدالوحيد مهدوي نيا مديرعامل شركت توزيع برق جنوب استان كرمان سرپرستي اين شركت را بعهده گرفت.
در اين مراسم مهندس رخشاني مهر ضمن تشكر از اقدامات صورت گرفته در شركت هاي توزيع نيروي برق شمال و جنوب استان كرمان در راستاي برنامه هاي استراتژيك صنعت توزيع برق از اقدامات هوشمند سازي فرايندهاي مرتبط با اين صنعت در تمامي بخش هاي فني و تخصصي و همچنين در زمينه ارتباط با مشتريان و ارباب رجوع خبر داد و لازمه موفقيت در پيشبرد اهداف وزارت نيرو و شركت توانير براي ارائه خدمات زيربنايي برق به جامعه را اعتماد و ارتباط متقابل و دوجانبه دانست.
مهندس عبدالوحيد مهدوي نيا سرپرست جديد شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان نيز با تاكيد برحفظ سرمايه انساني يك سازمان؛ اعتماد را مهمترين سرمايه هر فرد و سازمان دانست و گفت: كاركنان بايد به گونه اي در محيط اداري فعاليت نمايند كه اعتماد يكديگر را جلب نمايند. و اين سرمايه با ارزش كه هر فرد و سازمان به دست مي آورد اعتماديست كه ديگران به او دارند.
وي به انضباط كاري و اقتصادي اشاره داشت و افزود: كاركنان يك سازمان بايد نظم اداري و رعايت حقوق يكديگر را سرلوحه كارخود قراردهند. مهدوي نيا صداقت، وفاي به عهد و شفاف سازي ساز و كارهاي اداري و انجام تعهدات در قبال پيمانكاران را از مهمترين خواسته هاي خود از كاركنان دانست و گفت: اميدوارم كه با اعتماد و همدلي بين مديران و كاركنان بتوانيم در مسير سند استراتژيك شركت و در جهت خدمت به مشتركين صنعت برق گام هاي موثري برداريم.
محمود شهبا مدير عامل اسبق شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان، نيز با اشاره به اينكه آب و برق دو كالاي لوكس و قابل عرضه به مردم هستند، برق را جريان زندگي دانست و گفت: مهمترين سرمايه صنعت برق نيروي انساني است كه با روحيه جهادي و خستگي ناپذير براي تامين برق پايدار و مطمئن بي وقفه و شبانه روزي در سرما و گرما تلاش ميكنند.
وي در ادامه از تلاش ها، مساعدت، همكاري مديران و همكاران شركت در چندسال مدت تصدي تقدير و تشكر كرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات