مشکلات خیابان دارایی سوم با همکاری پلیس راهور برطرف می‌شود

مشکلات خیابان دارایی سوم با همکاری پلیس راهور برطرف می‌شود

به گزارش شهریار به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، سعید نیکوخصلت در جلسه بررسی معضلات موجود در دارایی سوم که با حضور اعضا شورا، رییس پلیس راهنمایی شهرستان تبریز و مدیران شهرداری تبریز برگزار شد، افزود: موضوع این جلسه بررسی اقداماتی است که برای کاهش میزان تردد خودروهای سنگین به دارایی سوم می توان انجام داد.

وی بیان کرد:  افزایش امکانات راهنمایی و رانندگی، گسترش باراندازها و امکانات رفاهی برای رانندگان، انتقال انبارهای دپو محصول به خارج از محدوده مرکزی شهر، ساماندهی و تبدیل واحدهای عمده فروشی به خرده فروشی با استفاده از مشوق ها و ضوابط، افزایش دوربین‌های هوشمند جهت اعمال قانون و ارائه ساعت مقرر جهت ترخیص کالا، از جمله اقداماتی است که می‌توان برای ساماندهی خیابان دارایی از آنها استفاده کرد.

نیکوخصلت با اشاره بر لزوم ارائه برنامه زمانبندی تردد برای انواع خودروهای باری و جابجایی بار در این خیابان از سوی شهرداری تبریز، گفت: در شهرهای دیگر اجازه هیچ گونه تردد کامیون و تریلی در ساعات روز داده نمی‌شود.

در ادامه این جلسه رییس پلیس راهنمایی شهرستان تبریز نیز با برشماری برخی مشکلات پلیس راهور، گزارشی از امکانات مورد نیاز برای رفع معضل دارایی سوم ارائه کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات