‌تخریب و آزاد‌سازی میزان در تعریض ملک شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی

‌تخریب و آزاد‌سازی میزان در تعریض ملک شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی

احمد شاه بالایی با بیان اینکه ملک مذکور در راستای بازگشایی مسیر پروژه زیر گذر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در بلوار خلیج فارس تملک، تخریب و آزاد‌سازی شد، اظهار کرد: هزینه آزادسازی این ملک بیش از 11 میلیارد و 272 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو تامین شده است.

▫️وی خاطرنشان کرد: مساحت و میزان در طرح تعریض و آزادسازی ملک مذکور 835 مترمربع عرصه از ملک شرکت ملی پخش فراورده های نفتی است.

▫️مدیر منطقه دو شهرداری کاشان در ادامه با یادآوری اینکه آزادسازی و تعریض خیابان ها بدون همیاری شهروندان امری دشوار بوده، خواستار همیاری و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در بازگشایی و آزاد سازی معابرو تسریع در روند پروژه‌ها شد.

▫️شاه‌بالایی با بیان اینکه امروزه آزادسازی و تعریض خیابان‌ها و معابر شهری، عمده ترین راهکاربرای کاهش بار ترافیکی در سطح شهرهاست عنوان کرد: آزادسازی، راهبردی برای رهایی از ترافیک شهری است و با توجه به قرارگیری پروژه زیرگذر سردارشهید حاج قاسم سلیمانی درمنطقه دو، تخریب و آزادسازی ملک مذکور به همت حوزه املاک منطقه دو صورت پذیرفت.

▫️وی در پایان با اشاره به اینکه آزاد سازی معابر پیش نیاز و بستر توسعه شهر و نشان‌دهنده توجه مدیریت شهری به این امر بوده، گفت:  شهرداری منطقه دو با هدف رفاه حال و تامین خواسته های شهروندان، حل مشکلات ترافیک شهری و رسیدگی به مطالبات چندین ساله شهروندان را به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری همواره در اولویت کاری خود قرار داده  و آمادگی دارد در صورت تقاضا برای تعریض و آزاد سازی معابر ترافیکی با متقاضیان واجد شرایط همراهی کند.

▫️شایان ذکر است طی نیمه نخست سال جاری بیش از 12هزار و 150 مترمربع تملک وآزاد سازی با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در مکان‌های مهم منطقه دو صورت گرفته که می‌توان به معابری مانند خیابان امیرکبیر، خیابان شهید صباغ زاده، بلوار شهیدان خاندایی، خیابان 22 بهمن، کوچه شهید دادرس،کوچه روشن،کوچه 14معصوم (ع)، خیابان کارگر و بلوار قطب راوندی ساختمان راهور و نیروی انتظامی اشاره کرد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات