مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:  44 خانوار روستایی در استان از نعمت برق برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: 44 خانوار روستایی در استان از نعمت برق برخوردار شدند

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقدار شدن 44 خانوار روستایی در تیرماه جاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: 44 خانوار روستایی در قالب هفت روستای پراکنده در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، باشت و چرام از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای برقرسانی به این روستاها را بیش از 30 میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: هفت دستگاه ترانسفورماتور نیز در این ارتباط احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اسلام آباد تیموری، خوبیار آباد، غورک رستمی، دره بید جوکار و دره گرده از مهمترین روستاهای برق رسانی در تیرماه امسال در این استان بوده است.

راهزادی، طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف برای برقرسانی به این روستاها را حدود شش کیلومتر ذکر و خاطرنشان کرد: سخت گذری، کوهستانی بودن، پراکندگی، معارضات محلی و فاصله طولانی روستاهای پراکنده از شبکه های برق از مهمترین مشکلات برای برقرسانی به روستاها در استان است.

وی تعداد روستاهای برقرسانی شده در استان کهگیلویه و بویراحمد را هزار و 775 خانوار برشمرد و یادآورشد: 56 هزار و 582 خانوار روستایی هم اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

این مسوول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برقرسانی به این روستاها بیش از چهار هزار و 866 کیلومتر شبکه های فشار متوسط و ضعیف احداث شده است.

راهزادی، تعداد دستگاه ترانسفورماتور احداث شده برای برقرسانی به روستاهای این استان را چهار هزار و 218 دستگاه عنوان و اظهارداشت: 95 خانوار روستایی برای اولین بار با استفاده از نیروگاه های خورشیدی از نعمت برق پایدار برخوردار شده اند.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات