رضایتمندی ۶۸.۵ درصدی مخاطبان ۱۳۷ از خدمات این مرکز در سال ۹۹ / ۱۳۷  ...

رضایتمندی ۶۸.۵ درصدی مخاطبان ۱۳۷ از خدمات این مرکز در سال ۹۹ / ۱۳۷ ...

رضایتمندی ۶۸.۵ درصدی مخاطبان ۱۳۷ از خدمات این مرکز در سال ۹۹ / ۱۳۷ کاهش ۶۰ درصدی مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری را به دنبال داشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری دراین خصوص گفت: نظرسنجی "سنجش میزان رضایتمندی شهروندان بهره مند از خدمات مرکز ۱۳۷ " با استفاده از جامعه آماری کلیه شهروندانی که در بهار سال ۹۹ با این مرکز تماس گرفته اند انجام شده است.
وی با بیان اینکه در این نظرسنجی که توسط جهاد دانشگاهی مشهد انجام شد، حجم نمونه ۸۰۱ نفر تعیین شده است، اظهارکرد: بر این اساس میزان رضایتمندی شهروندان بهره مند از خدمات مرکز ۱۳۷ معادل ۶۸.۵ درصد است که این میزان در نظرسنجی سال ۹۷ معادل ۶۳ درصد بوده و شاهد افزایش بیش از ۵ درصدی رضایتمندی شهروندان از ۱۳۷ در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۷ هستیم.
رمضانی تصریح کرد: بیش از ۶۴ درصد پاسخگویان این نظرسنجی، وضعیت پیگیری درخواست ها را به موقع، کاملا به موقع و یا تا حدی به موقع دانسته اند و حدود ۵۱ درصد از پاسخگویان نیز اعلام کرده اند که حداکثر ظرف مدت ۳ روز نتایج پیگیری به آنها اطلاع داده شده است.
۱۳۷ باعث کاهش ۶۰ درصدی مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری شده است
سرپرست مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد ،خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ درصد پاسخگویان این نظرسنجی، تلفن سه رقمی ۱۳۷ را تنها راه ارتباطی شهروندان با ۱۳۷ دانسته و از ۹ کانال ارتباطی دیگر این مرکز با شهروندان اطلاع نداشتند.
وی ادامه داد: بر اساس این نظرسنجی شهروندی لازم است برنامه ریزی های لازم جهت تبلیغات و معرفی هرچه بیشتر سایر راه های ارتباطی مردم با ۱۳۷ از جمله سایت، ایمیل، پیامک، صندوق صوتی، گفتگوی آنلاین، مراجعه حضوری، مکاتبه و ... انجام شود.
اولویت ۹۰ درصد شهروندان برای ارتباط با شهرداری، تلفن سه رقمی ۱۳۷ است
وی با بیان این مطلب که بیش از ۹۰ درصد شهروندان، اولویت نخست خود را برای ارتباط با شهرداری از طریق مرکز ارتباط مردمی، تلفن سه رقمی ۱۳۷ معرفی کرده اند، اضافه کرد: ۶۰.۵ درصد شهروندان اذعان داشته اند که اگر مرکز ۱۳۷ نبود برای بیان، پیگیری و حل مشکل شهری خود به صورت حضوری به شهرداری مراجعه می کردند و ۳۳ درصد نیز اعلام داشته اند که مسئله و مشکل مورد نظر را پیگیری نمی کردند.
رمضانی فرخد در ادامه گفت: همچنین ۴۱ درصد پاسخگویان این نظرسنجی از طریق دوستان و آشنایان، ۳۰.۵ درصد از طریق تبلیغات محیطی، ۱۵ درصد از طریق کارکنان شهرداری و ۵ درصد نیز از طریق رادیو و تلوزیون با مرکز ۱۳۷ آشنا شده اند و ۶۸ درصد پاسخگویان نیز تاکنون ۱۳۷ را به دیگران معرفی کرده اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات