اولین دوره مسابقه سراسری لیگ آنلاین پلاس شهرداری تبریز برگزار می‌شود

اولین دوره مسابقه سراسری لیگ آنلاین پلاس شهرداری تبریز برگزار می‌شود

به گزارش شهریار، فرزاد نظیری با بیان اینکه نظام پیشنهادها یکی از تحولات سازمانی به منظور ترویج مدیریت مشارکتی در مجموعه شهرداری تبریز است که با بهره‌گیری از این نظام، پذیرش و بررسی پیشنهادها به منظور زمینه‌سازی تحقق مشارکت پرسنل و شهروندان در افزایش   بهره وری و تعالی سازمانی در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته است. تا شاهد ارتقاء کیفی در همه زمینه های علمی و عملی این مجموعه باشیم.

وی عنوان کرد: فلسفه پیاده‌سازی نظام پیشنهادات براین اصل استوار است که بهترین راه داشتن یک نظر خوب و سازنده در سازمان، داشتن نظرات متعدد است.

در این راستا نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات شهرداری تبریز با هدف بهره‌گیری از نظرات علمی، تجارب، آراء و عقاید یکایک کارکنان و همچنین جهت افزایش انگیزه، شایسته سالاری و به گزینی طبق  احکام برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز و همچنین بهبود فرایند های کاری مجموعه نسبت به برگزاری اولین دوره مسابقه سراسری دریافت پیشنهادهای کارکنان شهرداری تبریز تحت عنوان(لیگ آنلاین پلاس) اقدام کرده است که در سطح شهرداری های کشور مسابقاتی با این روش تا به حال برگزار نشده است.

نظیری در ادامه عنوان کرد: که نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای تبریز به عنوان مرکز اصلی خلاقیت و نوآوری در سطح مدیریت شهری تبریز همواره پشتیبان و یاور افراد و گروه های خلاق و  نوآور است و در این راستا همواره کوشش دارد که با روش های نوین و برجسته در این زمینه، مشارکت حداکثری کارکنان و شهروندان را در اداره امور شهر هموار سازد.

وی در خاتمه افزود: مسابقات مذکور از ۲۰ آبان ماه سالجاری همزمان با روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه در سامانه نظام پیشنهادهای شهرداری تبریز در آدرس Pishnahadat.tabriz.ir  شروع خواهد شد و در اواخر اسفند ماه با معرفی برترین نفرات و واحدهای شهرداری تبریز به پایان می رسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات