افزایش سهم مدیریت زنان در شهرداری، ره‌آورد شهردار ساری

افزایش سهم مدیریت زنان در شهرداری، ره‌آورد شهردار ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، راحله حاجیان مشاور شهردار در امور بانوان و خانواده، ضمن تقدیر از حمایت شهردار به این حوزه و تحکیم بنیان خانواده گفت: در حوزه بانوان با توجه حجم عظیم شاغلین در این حوزه اتفاقات و انتصابات خوبی صورت گرفته و بانوان هم نشان داده‌اند از عهده مسئولیت به خوبی برآمده‌اند.

وی به نگاه رجبی شهردار ساری به مدیریت بانوان در تمامی حوزه‌ها اشاره کرد و افزود: این نگاه مثبت شهردار باید بین دیگر مدیران تسری پیدا کند و در انتصابات از توان علمی، فرهنگی و اجرایی بانوان بیشتر استفاده نمایند.

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار ساری با اشاره به  اقدامات امور بانوان و خانواده شهرداری مرکز استان در 6 ماهه نخست امسال که با محوریت برنامه‌های فرهنگی اجراشده است، ادامه داد: به دلیل شیوع کرونا اغلب این برنامه‌ها در فضای مجازی و با مشارکت همکاران شهرداری برگزار می‌شود.

حاجیان با اشاره به برگزاری «جشنواره مادرانه»،گفت: به دلیل شیوع کرونا اختتامیه این جشنواره با تأخیر و به زمان مناسب موکول شد.

وی، معرفی نفرات برتر عکس سفره افطار، قدردانی از فرزندان روزه اولی همکاران و کمک مؤمنانه با مشارکت بانوان همکار را از اقدامات این حوزه در این بازه زمانی عنوان کرد و برگزاری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب، مسابقه کتاب‌خوانی و تقدیر از بانوان محجبه را از دیگر برنامه‌های امور بانوان شهرداری ساری برشمرد.

حاجیان تصریح کرد: مسابقه کتاب‌خوانی و تجلیل از دختران نمونه شهرداری و همچنین دورهمی شاعران دفاع مقدس  با مشارکت بانوان شهرداری برگزار شد.

در پایان، مشاور شهردار در امور بانوان و خانواده تاکید کرد: با توجه حجم عظیم فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری ساری انتظار آن می‌رود مدیران همکاران در تعامل تنگاتنگ با روابط عمومی، آینه تمام‌نمای عملکرد شهرداری باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات