بازنگری ساختار سازمانی روابط عمومی شرکتهای آب و فاضلاب استانها در کارگروه اطلاعرسانی استانی
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، در کارگروه اطلاعرسانی استانی که بهصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بابیان اینکه بخشی از فعالیتهای اطلاعرسانی در صنعت آب و فاضلاب مغفول مانده است تأکید کرد: در این راستا، تقویت روابط عمومی شرکتهای آب و فاضلاب استانها در دستور کار قرار دارد و نمودار سازمانی آنها بازنگری و احیا میشود.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از استقرار مرکز ارتباط با مشترکان صنعت آب و فاضلاب و همه مردم«CRM» خبر داد و بیان کرد: ارتقا سطح خدمات به مردم در این صنعت بر اساس مطالبات مردم موردتوجه ویژه قرار دارد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با اقدامات مهم و مؤثر مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استانها در شهرها و روستا، تابستان امسال با کمترین مشکل سپری شد.
حمیدرضا جانباز با اشاره به افزایش مصرف آب آشامیدنی در تابستان گذشته افزود:در تابستان علاوه بر مصرف متعارف، مشکل انتشار ویروس کرونا برافزایش مصرف آب آشامیدنی افزود که خدمات مدیران و کارکنان صنعت آب درخور تحسین و سپاس است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بابیان اینکه صنعت آب در فصل تابستان کارنامه درخشانی از خود به ثبت رساند خاطرنشان کرد: در تولید و توزیع آب با تلاش مدیران و کارکنان و رعایت همهجانبه بهداشت تاکنون هیچگونه از انتشار اپیدمی کووید۱۹ ناشی از آب آشامیدنی در کشور گزارش نشده که نشان از رعایت بهداشت در تولید و توزیع آب است.
این مقام مسئول با تاکید بر توجه به طرحهای اطلاعرسانی در عرصه خدمات رسانی در عرصههای صنعت آب و فاضلاب افزود: کمترین سود اطلاعرسانی، سبب امیدواری مردم در ابعاد گوناگون میشود و در این راستا راه مقابله با یاسپراکنی، اطلاع رسانی به موقع به جامعه هدف است.
همچنین جانباز، تنوع بخشیدن به خدمات، فعالیتهای دولت الکترونیک، حذف قبوض آب مصرفی مشترکان، استفاده از ظرفیتهای اصحاب رسانه، فضای مجازی، صوتی، تصویری، تیمهای رسانهای و پاسخگویی به موقع به انتقادات و مطالبات مردم را از دیگر سیاستها دانست.
نظرات