معاینه فنی و تست کپسول گاز تاکسی های مشهد رایگان انجام می شود

معاینه فنی و تست کپسول گاز تاکسی های مشهد رایگان انجام می شود

معاینه فنی و تست کپسول گاز تاکسی های مشهد رایگان انجام می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی در این خصوص افزود: ناوگان تاکسیرانی در شهر مشهد دارای ۱۱ هزار خودرو است و به صورت میانگین هر تاکسی در طول سال نیاز به دریافت ۳ نوبت معاینه فنی دارد، که این رقم برای تاکسی هایی با سن بیش از ۱۰ سال ۴ نوبت و برای تاکسی هایی با سن کمتر از ۱۰ سال ۲ نوبت در سال است.
وی اضافه کرد : از همین رو با توجه به کاهش درآمد تاکسیرانان به دلیل شیوع ویروس کرونا و حمایت از این قشر زحمتکش با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد، تا پایان سال جاری تاکسیرانان با مراجعه به مرکز معاینه فنی حافظ (جنب سازمان مدیریت پسماند) معاینه فنی خود و تست چشمی کپسول گاز خود را به صورت رایگان دریافت کنند.
محبی تصریح کرد: ناوگان نوسازی شده نیز یکسال معاف از معاینه فنی است و پس از آن طبق ضوابط فوق نیاز به دریافت معاینه فنی خواهد داشت.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: تاکسیرانان در هنگام مراجعه به مرکز معاینه فنی مذکور از تنظیم موتور تاکسی خود، سالم بودن چراغ ها، سالم بودن اگزوز و ... اطمینان داشته باشند تا معاینه فنی آنها تجدید نشود، چراکه هزینه بازدید مجدد خودرو بر عهده تاکسیران خواهد بود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات