تفاهم نامه احداث سالن چند منظوره ورزشی قازقان، شهرستان مشهد امضا شد

تفاهم نامه احداث سالن چند منظوره ورزشی قازقان، شهرستان مشهد امضا شد

تفاهم نامه احداث سالن چند منظوره ورزشی قازقان، شهرستان مشهد امضا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهناز رمارم، عضوهیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد و رییس شورای شهرستان مشهد در این مراسم که با حضور شهردار و فرماندار مشهد، نماینده مردم فریمان و رضویه در مجلس شورای اسلامی و همچنین جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، گفت: شورای شهر و شهرداری مشهد برای کاهش حاشیه نشینی و ایجاد توازن خدمات را با قبول کردن معین اقتصادی از چهارچوب شهر فراتر برده است.
وی افزود: وقتی روستاها از شکل خود خارج شده و خدمات دریافت نکنند اهالی به ناچار به شهرها مهاجرت کرده و این موضوع در کنار پایین آوردن شان روستاییان عزیز باعث گسترش حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ ازجمله مشهد می شود.
وی با بیان اینکه شهرداری ها هزاران میلیارد تومان برای کاهش حاشیه نشینی و آسیب های ناشی از آن هزینه می کنند، اظهارکرد: اما شهردار باهوش مبالغی را در روستاهای اطراف شهر هزینه می کند تا از ایجاد حاشیه در حاشیه کلان شهر مشهد جلوگیری شود.
رمارم ادامه داد: پذیرفتن معین اقتصادی شهرستان مشهد و اقداماتی از قبیل احداث جاده حسن آباد، ساماندهی هفتاد و پنج متری رضویه و امضا تفاهم نامه برای احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای قازقان در راستای جلوگیری از توسعه حاشیه شهرمشهد انجام شده است.
شهردار مشهد به معنای واقعی جهادی و انقلابی است
در ادامه این مراسم، سیداحسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم رضویه، فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از اقدامات شهرداری مشهد، اظهارکرد: به شورای اسلامی شهر مشهد که شهرداری جوان و به معنای واقعی جهادی و انقلابی را انتخاب کرده اند تبریک می گویم.
وی با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی به حرف و سخنرانی نیست بلکه به کاروعمل است، تصریح کرد: در مدت سکان داری شهردار انقلابی و شورای شهر مشهد شاهد اقدامات خوبی برای توسعه شهر مشهد حتی خارج از آن بوده ایم و مردم این اقدامات را می بینند.
قاضی زاده هاشمی افزود: مردم، احداث جاده حسن آباد و ساماندهی و دو بانده کردن جاده هفتادو پنج متری رضویه را می بینند زیرا شاهد تصادفات و فوت تعداد زیادی در این مسیرها بوده اند و زمان زیادی را در ترافیک سنگین این جاده ها گرفتار بودند، لذا قدر این خدمات را می دانند.
قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: این اقدامات یعنی داشتن روحیه جهادی و انقلابی که امروز هم با امضا تفاهم نامه احداث سالن چند منظوره ورزشی که ۱۹ روستا از آن بهره مند خواهند شد نمونه دیگری از این روحیه در شهردار و شورای شهر مشهد است.
نماینده مردم سرخس، فریمان و رضویه و همچنین رئیس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه های جهادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات حاشیه شهر مشهد بحث فاضلاب کشف رود است، ادامه داد: خوشبختانه فرمانده قرارگاه ساماندهی کشف رود نیز شهرداری مشهد است که برای رفع مشکل فاضلاب کشف رود در حال احداث تصفیه خانه ای در این منطقه هستند.
وی گفت: ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای کمک به توسعه شهر مشهد پیگیر اعتبارات قطار شهری و تهاتر مطالبات شهرداری مشهد از دولت هستیم.
روحیه جهادی و سازندگی بر شهرداری و شورای شهر مشهد حاکم است
همچنین، سید محمد رضا هاشمی، فرماندار مشهد نیز در ادامه این مراسم اظهارکرد: از اقدامات شهرداری مشهد در ساماندهی هفتاد و پنج متر رضوی و ورود به احداث مجموعه ورزشی در این منطقه تشکر می کنم.
وی افزود: شهرداری و شورای شهر مشهد به واقع روحیه سازندگی و جهادی دارند که نمونه آن افتتاح ۳۵ پروژه با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان در بافت پیرامونی حرم مطهر در روز گذشته است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات