انتصاب عضو جدید شورای راهبری توسعه مدیریت و دبیرکمیته توسعه دولت الکترونیک در محیط زیست

انتصاب عضو جدید شورای راهبری توسعه مدیریت و دبیرکمیته توسعه دولت الکترونیک در محیط زیست


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست،در متن ابلاغ عیسی کلانتری ،معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به کیامرز قاسمی زانیانی آمده است: به منظور اجرای مفاد ماده ۱۱۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۱ تصویبنامه  شماره ۱۱۸۵۲ /۹۳/۲۰۶ به تاریخ ۵ آذر۹۳ شورای عالی اداری ، به موجب این ابلاغ  جنابعالی به عنوان " عضو شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان" منصوب می شوید .

امید است با استعانت از خداوند باریتعالی و همکاری با سایر اعضا برای نیل به اهداف و وظایف و تبیین خطی مشی ها و سیاست های مورد نظر سازمان، مطابق با ضوابط و مقررات موضوعه منشا اثر باشید.

این گزارش می افزاید : همچنین در ابلاغ جداگانه ای عیسی کلانتری ،معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، کیامرز قاسمی زانیانی رئیس مرکز برنامه، بودجه، فنآوری اطلاعات، بازرسی و مدیریت عملکرد بعنوان دبیرکمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی منصوب شد.

در متن ابلاغ عیسی کلانتری ،معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به کیامرز قاسمی زانیانی آمده است: برای اجرای مفاد ماده ۴ تصویب نامه شماره ۱۱۸۵۲/۹۳/۲۰۶ به تاریخ ۵ آذر ۱۳۹۳ شورای عالی اداری و بند ۲ بخشنامه شماره ۱۳۴۷۲/۹۳/۲۰۰ به تاریخ  ۷ دی ۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و به استناد ماده۵ مصوبه شماره ۱۴۵/۲۰۰ به تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ شورای عالی فناوری اطلاعات، به موجب این ابلاغ به عنوان " دبیر کمیته تخصصی توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی سازمان " منصوب می شوید .

امید است، با استعانت از خداوند متعال و با همکاری سایر اعضا برای اجرای برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداری، نسبت به توسعه فن آوری اطلاعات و اصلاح فرایندهای سازمانی در سازمان از منظر کیفی و کمی نهایت اهتمام را داشته و منشا اثر باشید. لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات