خدا قوت فرماندار شهرستان و شهردار مهریز به دکتر طیب زاده پزشک متخصص بیماری های عفونی

خدا قوت فرماندار شهرستان و شهردار مهریز به دکتر طیب زاده پزشک متخصص بیماری های عفونی

به گزارش روابط عمومی شهرداری باغ شهر تاریخی مهریز، فرماندار شهرستان مهریز و زارعزاده شهردار مهریز با حضور در درمانگاه شهید عبدالهی مهریز از زحمات دکتر طیب زاده پزشک متخصص بیماری های عفونی قدردانی کردند.

فرماندار مهریز گفت: جامعه پزشکی و کادر بهداشت ودرمان شبانه روز در تلاش هستند تا از جان بیماران مبتلا صیانت کنند و به آنان آرامش هدیه کنند.

وی افزود: این مدافعان این روزها در سنگر سلامت،کار خود را به عنوان یک شغل تلقی نمی‌کنند بلکه به عنوان یک وظیفه و تلاش عاشقانه برای سلامت مردم تلقی کرده و می‌کنند، انشاالله خداوند در این روز‌ها به آنها کمک کند تا بتوانند روز‌های بهتری سپری کنند.

دکتر طیب زاده که  این روزها پذیرای بیماران کرونایی است، بر این عقیده هست که رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین هدیه برای آنان می‌باشد زیرا روح و جسم آنان طاقت به نظاره نشستن لحظات تلخ بیماران را ندارد؛ امری که نوایی مشترک بین همه پزشکان و حتی کادر درمان و بیمارستان هاست.

وی تاکید کرد:کسانی که بیماریهای زمینه‌ای دارند خیلی خیلی در این روزهای کرونایی از خود مراقبت کنند، در منزل بمانند و توصیه‌ها را جدی بگیرند و در عین حال افرادی هم که بیماریهای زمینه‌ای ندارند اصلا تصور نکنند که این بیماری صرفا یک سرماخوردگی ساده است و مشکلی پیش رویشان نیست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مهریز

    منبع خبر

    شهرداری مهریز

    شهرداری مهریز

    شهرداری مهریز یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر مهریز می باشد

      نظرات