تولید بیش از 5 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

تولید بیش از 5 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "خلیل محمدی" مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: تولید ناخالص واحدهای این نیروگاه در هفت ماهه امسال 5 میلیون و 538 هزار و 739 مگاوات ساعت بوده است که از این میزان 5 میلیون و 201 هزار و 407 مگاوات ساعت تولید خالص بوده که به شبکه سراسری برق کشور تحویل داده شده است.
وی افزود: متوسط تولید لحظه‌ای این نیروگاه در این مدت 228 مگاوات و میزان ساعت کارکرد واحدهای تولیدی نیز 24 هزار و 331 ساعت بوده است.
مدیرعامل نیروگاه رامین در ادامه گفت: در تابستان سال جاری و با وجود گرمای بسیار زیاد و همچنین همه‌گیری ویروس کرونا، تمام تلاش خود را به‌منظور جلوگیری از مختل کردن فعالیت‌ها و انتشار بیش از حد این ویروس در این مجموعه به‌کار گرفتیم.
وی با اشاره به نقش صنعت برق و نیروگاه رامین در پشتیبانی از شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمت‌رسان درگیر با ویروس کرونا گفت: با سختکوشی و مجاهدتی که کارکنان نیروگاه رامین از خود نشان دادند توانستیم برقی پایدار و مطمئن را برای مردم، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی تامین کنیم.
گفتنی است، نيروگاه رامين اهواز به عنوان بزرگترین نیروگاه بخاری کشور و تأمین کننده بخش عمده برق استان خوزستان، توانسته است نقش همیشگی خود که همانا تقويت، تثبيت و پايداري شبكه سراسري برق كشور است را به‌خوبی ايفا کند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات