بیش از ۱۲۰۰ روستا و ۳۸ شهر در مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

بیش از ۱۲۰۰ روستا و ۳۸ شهر در مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان مازنداران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۱۲۱۲ روستا و ۳۸ شهر این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی پیوسته اند.

محسن عرب مقصودی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ۹۶ درصد از خانوارهای شهری و ۶۷ درصد خانوارهای روستایی استان مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

عرب مقصودی با بیان اینکه پروژه خط انتقال سواد کوه به قطر ۱۶ اینچ، جهت گازرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان سوادکوه به اتمام رسیده است، گفت: به منظور اجرای این پروژه بالغ بر ۹۰ هزار میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی از دیگر پروژه های اجرا شده دراین استان را پروژه خط انتقال ۲۴ اینچ بخش لاله آباد شهرستان بابل برشمرد و افزود: این پروژه به منظور تامین زیرساخت لازم برای گازرسانی به روستاهای جنوب شهرستان بابل و با صرف اعتباری بالغ بر ۹۰ هزار میلیون ریال اجرا شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان مازنداران، در ادامه به اجرای پروژه خط انتقال ۲۴ اینچ شهرستان قائم اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه جهت جلوگیری از افت فشار گاز در فصل زمستان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ هزار میلیون ریال اجرا شده است.

عرب مقصودی در پایان از اجرای طرح جایگزینی لوله های پلی اتیلن با اتصالات عایقی که تاییدیه امور تدوین استانداردهای شرکت ملی گاز ایران است، خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازنداران در پایان سخنان خود از کلیه هموطنان گرامی درخواستکرد، با رعایت مسایل ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز، خادمان ملت را در شرکت ملی گاز ایران یاری رسانند.

    نظرات