مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبرداد: واحدهای مسکونی فاقد سکنه تحت پوشش طرح برق اُمید نخواهند بود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبرداد: واحدهای مسکونی فاقد سکنه تحت پوشش طرح برق اُمید نخواهند بود

» به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " داود راهزادی " با بیان اینکه واحدهای مسکونی که سکنه ندارند تحت پوشش این طرح نیستند، اظهارداشت: در این واحدهای مسکونی که بصورت فصلی استفاده می‌شود آبونمان، بیمه و عوارض و مابقی موارد ارسال می‌شود.

وی تعداد مشترکین کم مصرف در یک تا شش دوره قرائت کنتور را 106 هزار و 358 اشتراک در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان و خاطرنشان کرد:‌ از این تعداد، 53 هزار و 402 اشتراک شهری و مابقی روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلاعات کم مصرف، خوش مصرف و یا پرمصرفی مشترکان با پیامک ارسال می‌شود و اگر مشترکی مشمول تخفیف صددرصدی هم باشد با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

راهزادی، تعداد مشترکین خوش مصرف برق در این استان را 169 هزار و 641 اشتراک برشمرد و خاطرنشان کرد: از این تعداد، 103 هزار و 68 اشتراک را مشترکین برق شهری و مابقی را مشترکین برق روستایی تشکیل می دهند.

وی افزود: الگوی مصرف تعیین شده برای برخورداری از برق اَمید در فصول گرم ۱۰۰ کیلو وات ساعت در ماه و ۸۰ کیلو وات ساعت در ماه‌های غیر گرم و در مناطق عادی است.

این مسوول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اصلاح الگوی مصرف و ایجاد حساسیت در انتخاب وسایل کم مصرف را مهمترین هدف اجرای طرح برق اَمید برشمرد و یادآورشد: الگوی مصرف تعیین شده در مناطق گرمسیری, ۴۰۰ کیلووات ساعت در ماه تعیین شده است.


راهزادی، تعداد مشترکین پَرمصرف برق در این استان را از یک تا شش دوره قرائت، 64 هزار و 967 اشتراک ذکر و تصریح کرد: 41 هزار و 655 اشتراک از این تعداد را مشترکین برق شهری تشکیل می دهند.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح برق اَمید و راهکارهای تعیین شده، مشترکان پرمصرف نیز به مشترکان خوش مصرف و یا کم مصرف تبدیل شوند.

265 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات