هشدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان به مشترکان پرمصرف: مشترکان پرمصرف اگر مصرف خود را کاهش ندهند با افزایش 10 درصدی هزینه برق مواجه خواهند شد

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه مشترکان برق در این استان بایستی مصرف برق خود را مدیریت کرده تا از رایگانی مصرف بهره مند شوند، اظهارداشت:‌ مشترکان پرمصرف اگر مصرف خود را کاهش ندهند با افزایش 10 درصدی هزینه برق مواجه خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت:‌ مشترکان پرمصرف طبق شرایط اعلام شده موظفند تا در یک بازه شش ماهه نسبت به تغییر شرایط مصرفشان اقدام نمایند، در غیر این صورت ۱۰ درصد به هزینه برق مصرفی آنها افزوده خواهد شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح برق اُمید، مشترکان کم مصرف از تخفیف صد در صدی بهای برق مصرفی بهره مند می‌شوند و مشترکان خوش مصرف هم می‌توانند با رعایت نکاتی ساده، خود را به گروه کم مصرف‌ها برسانند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، کم مصرف‌ها را مشترکانی دانست که هشت ماه از سال یعنی از مهرماه تا اردیبهشت ماه مصرف متوسط ماهانه انرژی برق آنها تا ۸۰ کیلووات ساعت و برای ماه های گرم (خرداد تا شهریور) تا ۱۰۰ کیلووات ساعت باشد.

راهزادی گفت: خوش مصرف‌ها هم مشترکانی هستند که در هشت ماه یعنی از مهر تا اردیبهشت بین ۸۰ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت متوسط مصرف شان باشد و در چهار ماه دیگر سال متوسط مصرف شان بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت بوده و مشترکان پرمصرف نیز در ماه‌های گرم بالای ۳۰۰ کیلووات ساعت و در سایر ماه‌های سال بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت مصرف برق شان است.

وی، هدف از اجرای طرح برق اُمید را مدیریت مصرف برق در بخش خانگی و توسعه انرژی‌های پاک عنوان و خاطرنشان کرد: در این طرح مشترکان بخش خانگی به سه گروه پرمصرف، خوش مصرف و کم مصرف تقسیم بندی شده‌اند و با توجه به شرایط اقلیمی کشور و در نظر گرفتن این مهم که شرکت ما در گروه مناطق عادی قرار دارد.

این مسوول شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین پُرمصرف برق در این استان را بیش از 65 هزار مشترک شهری و روستایی عنوان و تصریح کرد: از این تعداد، 45 هزار مشترک در مناطق شهری و مابقی در روستاها سکونت دارد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات