طرح برق اميد، زمينهساز اصلاح فرهنگ مديريت مصرف و توسعه زيرساختها در صنعت برق
بهگزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، "مجيد عمادآبادي" در این رابطه افزود: تغيير نگرش و باور مصرف كنندگان برق خانگي به استفاده صحيح از منابع انرژي و حفظ محيط زيست با استفاده از ساز و كارهاي اثرگذار و بازدارنده از اهداف اصلي این طرح است.
وي با اشاره به اين كه در اين طرح مشتركان به سه دسته "كم مصرف"، "خوش مصرف" و "پرمصرف" تفكيك ميشوند، افزود: براي هر دسته از مشتركان، بر اساس مصوبه هيئت وزيران، الگوي مصرف تعيين شده است.
وي با بيان اين كه درنظر است با اجراي كامل اين طرح، تعداد مشتركان پرمصرف به ميزان قابل ملاحظهاي كاهش يابد، افزود: انتظار ميرود با اصلاح ميزان مصرف مشتركان خوش مصرف، به تعداد مشتركان كم مصرف اضافه شده و با اين وضعيت، ميزان مصرف برق مشتركان خانگي كاهش يابد تا انرژي صرفهجويي شده در بخش مولّد به كار گرفته شود.
عمادآبادي خاطرنشان كرد: با ارسال پيامك، به مشتركان اطلاعرساني ميشود كه جزو كدام دسته از مشتركان "كم مصرف"، "خوش مصرف" و يا "پرمصرف" قرار دارند.
وي با اشاره به درگيري جامعه با بيماري كرونا گفت: به منظور تسهيل در ارائه خدمات به مشتركان تمامی خدمات برق در شمال استان به صورت غيرحضوري ارائه خواهد شد.
عمادآبادي افزود: در راستاي اجراي اين طرح بيش از 40 خدمت نظير درخواستهای انشعاب، افزايش قدرت، كاهش قدرت، تفكيك، ادغام، اصلاح سرويس انشعاب، قطع موقت انشعاب، تغيير مكان داخلي، نصب مجدد انشعاب، جمع آوري موقت یا دايم انشعاب، آزمايش كنتور، تغيير نام مشترك، درخواست اصلاح نام، درخواست اصلاح اطلاعات، درخواست تغيير تعرفه، صدور قبض المثني، درخواست بررسي صورتحساب، درخواست تسويه حساب، محاسبه صورتحساب بر اساس خود اظهاري، سوابق پرداخت مشترك، سوابق مصرف، صورتحساب مشترك بدون مراجعه حضوري و از طريق نصب اپليكيشن خدمات برق من در كافه بازار يا سايت شركت به نشاني www. nked.co.ir قابل انجام و پيگيري است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرووي با اشاره به اين كه در اين طرح مشتركان به سه دسته "كم مصرف"، "خوش مصرف" و "پرمصرف" تفكيك ميشوند، افزود: براي هر دسته از مشتركان، بر اساس مصوبه هيئت وزيران، الگوي مصرف تعيين شده است.
وي با بيان اين كه درنظر است با اجراي كامل اين طرح، تعداد مشتركان پرمصرف به ميزان قابل ملاحظهاي كاهش يابد، افزود: انتظار ميرود با اصلاح ميزان مصرف مشتركان خوش مصرف، به تعداد مشتركان كم مصرف اضافه شده و با اين وضعيت، ميزان مصرف برق مشتركان خانگي كاهش يابد تا انرژي صرفهجويي شده در بخش مولّد به كار گرفته شود.
عمادآبادي خاطرنشان كرد: با ارسال پيامك، به مشتركان اطلاعرساني ميشود كه جزو كدام دسته از مشتركان "كم مصرف"، "خوش مصرف" و يا "پرمصرف" قرار دارند.
وي با اشاره به درگيري جامعه با بيماري كرونا گفت: به منظور تسهيل در ارائه خدمات به مشتركان تمامی خدمات برق در شمال استان به صورت غيرحضوري ارائه خواهد شد.
عمادآبادي افزود: در راستاي اجراي اين طرح بيش از 40 خدمت نظير درخواستهای انشعاب، افزايش قدرت، كاهش قدرت، تفكيك، ادغام، اصلاح سرويس انشعاب، قطع موقت انشعاب، تغيير مكان داخلي، نصب مجدد انشعاب، جمع آوري موقت یا دايم انشعاب، آزمايش كنتور، تغيير نام مشترك، درخواست اصلاح نام، درخواست اصلاح اطلاعات، درخواست تغيير تعرفه، صدور قبض المثني، درخواست بررسي صورتحساب، درخواست تسويه حساب، محاسبه صورتحساب بر اساس خود اظهاري، سوابق پرداخت مشترك، سوابق مصرف، صورتحساب مشترك بدون مراجعه حضوري و از طريق نصب اپليكيشن خدمات برق من در كافه بازار يا سايت شركت به نشاني www. nked.co.ir قابل انجام و پيگيري است.
نظرات