جمعه‌بازار پیشه‌های هنری بستر مناسبی برای فروش  ...

جمعه‌بازار پیشه‌های هنری بستر مناسبی برای فروش ...

جمعه‌بازار پیشه‌های هنری بستر مناسبی برای فروش کسب‌وکارهای خرد و خانگی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، شهناز رمارم در حاشیه بازدید از اولین جمعه‌بازار پیشه‌های هنری با بیان اینکه طی حدود 9 ماه اخیر، شغل هنرمندان به خطر افتاده و تقریبا هیچ درآمدی نداشته‌اند، اظهارکرد: برهمین اساس و علیرغم شیوع ویروس کرونا، مجبور شدیم تا این بازار را راه‎‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بالا و لزوم حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی و هنری و مشاغل خرد و خانگی، گفت: این بازارچه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای باز شکل گرفته تا شرایط ایمنی فراهم آید.

رمارم با بیان اینکه نمی‌توان مدعی حمایت از کسب‌وکارهای خرد بود ولی در جهت حل مسائل و مشکلات و دغدغه‌های فعالان این عرصه قدمی برنداشت، افزود: اگر به دنبال حمایت از هنرمندان و فعالان کسب‌وکار خانگی هستیم، باید زمینه و بستر فروش محصولات آنها را ایجاد کنیم و جمعه‌بازار پیشه‌های هنری نیز با همین هدف شکل گرفته است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد نفس برپایی این جمعه‌‌بازار را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: درکنار برگزاری نمایشگاه، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی امری ضروری و واجب است که پیوسته از سوی برگزارکنندگان باید مدنظر قرار گیرد تا سلامتی شهروندان به خطر نیفتد.

رمارم در پایان گفت: امیدواریم موسسه‌های مالی و بانک‌ها نیز با اعطای تسهیلات مناسب، فعالان عرصه مشاغل خرد و خانگی را با حداقل بروکراسی اداری حمایت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات