برپایی نمایشگاه‌های مبلمان اداری و دکوراسیون

برپایی نمایشگاه‌های مبلمان اداری و دکوراسیون

www.BanaNews.irتهران - رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان اداری و نهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، یراق‌آلات، تجهیزات مبلمان و دکوراسیون داخلی در تهران خبر داد.

به گزارش بنانیوز به نقل از ایرنا، 'حسین علی اکبر کاشانی' روز شنبه افزود: نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان اداری از هفتم لغایت دهم و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات،یراق آلات،تجهیزات مبلمان و دکوراسیون داخلی از هجدهم لغایت بیست و یکم بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه مبلمان اداری با رویکرد تخصصی برای نخستین بار در کشور گام موثری در ارائه تولیدات فعالان این صنعت در اسرع زمان و در فضایی متفاوت جهت ارتباط با مخاطبین واقعی خود خواهد بود.

کاشانی با اشاره به این که نمایشگاه تخصصی مبلمان اداری در فضایی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع برگزار می‌شود، گفت: مشارکت کنندگان در ۱۱ سالن آخرین توانمندی خود را در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، افزون بر ۱۴۵ شرکت در نمایشگاه مبلمان اداری حضور فعال خواهند داشت.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران سپس از حضور پر رنگ مشارکت کنندگان خارجی در نمایشگاه مدکس خبر داد و تصریح کرد: دراین نمایشگاه نیز ۲۶۰ شرکت داخلی و بیش از ۱۴۵ شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، چین، امارات متحده عربی، هند، ژاپن، مالزی، اندونزی، ترکیه، روسیه، تایوان، سوئیس، اتریش، هلند، اسپانیا، کانادا، دانمارک، اوکراین، آذربایجان، بلژیک و چندین کشور دیگر مشارکت خواهند داشت.

به گفته وی نمایشگاه مدکس در وسعتی حدود ۴۰ هزار مترمربع با ۱۶ سالن تحت پوشش برگزار خواهد شد که ۵۵۰۰ مترمربع خالص متراژ زیر غرفه به مشارکت کنندگان خارجی اختصاص یافته است این در حالی است که حضور شرکت‌کنندگان خارجی در نمایشگاه امسال از رشد چشمگیری برخوردار شده است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران ادامه داد: فراهم آوردن بستر ارتقاء کیفیت تولید، معرفی و تبادل فناوری و دانش فنی روز دنیا، توسعه کمی و کیفی مبادلات بازرگانی در بخش‌های مختلف داخلی و بین المللی و معرفی توانمندی های این صنعت از مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون است.

 

 

    نظرات