ریشه یابی یک مشکل تکراری؛ تماشاچیانی که ایجاد دردسر می کنند

وی با اشاره به اشتیاق برخی از افراد برای ثبت تصاویر از حوادث و بحران‌ها اظهار کرد: به طور معمول باید در آموزش‌های شهروندی که از سوی نهاد‌های خانواده، آموزشی و فرهنگی ارایه می‌شود، همراه با روی کار آمدن هر نوع فناوری، آموزش فرهنگ استفاده از آن در اولویت قرار داده شود. این روانشناس گفت: در آموزش‌های شهروندی که سازمان‌های حمایتی، مراقبتی و سازمان‌های دخیل در بحران‌ها به مردم ارایه می‌کنند باید آموزش داده شود که وقتی مشکلی پیش می‌آید برای همه ما است و باید به باز کردن گره کمک کنیم تا از گرفتاری رها شویم. وی تاکید کرد: این موضوع که افراد حین بحران و حادثه همچون تماشاچیان برخورد می‌کنند چند علت دارد، یکی از آن هیجان پذیری بالای افراد است که باید کنترل شود و دستگاه‌های حمایتی، اجتماعی و فرهنگی باید در این زمینه کار کنند. در جامعه به جوانان تاکید می‌کنیم که ساکت و قانونپذیر باشید، ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان

    منبع خبر

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

      نظرات