برگزاری نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان

برگزاری نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان


بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان با حضور مسئولان و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، محل جدید نمایشگاه های بین المللی اصفهان همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان توسط مهندس عسکری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان و جمعی از مسئولان کشوری و شهری افتتاح شد.

این نمایشگاه به مساحت 47 هکتار و سالن اصلی بیش از 16000 متر مربع، استانداردترین نمایشگاهی است که در سطح کشور اجرا شده و شامل سالن اصلی، رجیستری، سالن کنفرانس، سالن انتظار، پارکینگ، کافی شاپ و رستوران، محوطه باز نمایشگاهی، فضای سبز، اعلام و اطفاء حریق و تاسیسات زیربنایی با تکنولوژی روز دنیا است؛ همچنین امکان برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مدرن در آن فراهم شده است.

برهمین اساس، بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان  و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی  از تاریخ 14 تا 17 آبان برگزار شد.

در این نمایشگاه بیش از 80 شرکت‌ فعال در زمینه تولیدات و محصولات دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه، نما و پوشش‌های خارجی ساختمان، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، محصولات مرتبط با سبک‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان، مصالح اولیه ساختمانی و تولیدات مربوط به بهینه‌سازی مصرف انرژی ساختمان حضور داشتند و محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان روز 17 آبان ماه با اهدای لوح یادبود و قدردانی از  شرکت کنندگان در این نمایشگاه به کار خود پایان داد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات