توقف ارائه خدمات حضوري شركت توزيع نيروي برق استان زنجان از اول آذر ماه

توقف ارائه خدمات حضوري شركت توزيع نيروي برق استان زنجان از اول آذر ماه

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، عليرضا عليزاده  با اشاره به خدمات صنعت برق تصريح كرد: ايجاد بستر و زيرساخت مناسب براي ارائه خدمات غير حضوري 100 درصدي صنعت برق از سال گذشته كليد خورد و با آغاز شيوع ويروس كرونا و واگيري شديد اين بيماري، آماده سازي آن سرعت گرفت و در حال حاضر شركت توزيع نيروي برق استان از طريق سامانه موبايلي برق من، وبسايت www.zedc.ir و سامانه تلفني 1521 آماده پاسخگويي و ارائه تمام خدمات به مشتركين زنجاني است.
وي افزود:مشتركين در صورت دسترسي به اينترنت با استفاده از سامانه موبايلي برق من فقط با استفاده از شناسه 13 رقمي قبض برق خود، ميتوانند از خدمات صنعت برق از جمله: نمايش اطلاعات و وضعيت آخرين قبض،امكان پرداخت آني قبض، ثبت قرائت توسط مشترك (خوداظهاري)، امكان ثبت درخواست انشعاب جديد و امكان پيگيري و پرداخت هزينه انشعاب، ثبت خاموشي ها، ثبت خسارت وارده به مردم و استعلام برق اميد به صورت غير حضوري بهره ببرند.
عليزاده ادامه داد: شركت توزيع برق استان زنجان براي بخشي از مشتركين كه دسترسي كامل به اينترنت ندارند، با استقرار سامانه تلفني 1521، تمامي خدمات خود را به صورت تلفني در بيست و چهار ساعت شبانه روز به مردم فهيم استان ارائه مي دهد.
اين مقام مسئول اضافه كرد: مشتركين همانند گذشته، از طريق شماره نام آشناي 121 مي توانند خاموشي، حوادث و فوريت هاي برق را اعلام نمايند.اين درحاليست كه در اپليكيشن برق من حتي بدون تماس با شماره 121 مي توانيد ثبت خاموشي، حادثه يا پيگيري موارد درخواستي را انجام دهيد.
مهندس عليزاده افزود: رسيدن به هدف صفر درصدي ارائه خدمات حضوري را در چشم انداز سال 1404 ترسيم كرده بوديم كه با ايجاد زيرساخت هاي ارتباطي و فناوري اطلاعات و عقد قرارداد با شركت هاي دانش بنيان در اين حوزه توانستيم قبل از ورود به سال 1400 به يكي از اهداف استراتژيك چشم انداز ياد شده دست يابيم. اين در حاليست كه شرايط حاد شيوع ويروس كرونا در جامعه نيز يكي از دلايل تسريع در اجراي اين طرح بوده است.
وي خاطرنشان كرد: مشتركين از راه سريع تر و آسان تر فقط با استفاده از تلفن همراه و يا تلفن ثابت خود ، ميتوانند از تمامي خدمات برق بهره جويند و به حفظ سلامتي خود و جامعه كمك كنند.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان تاكيد كرد: به دليل افزايش واگيري بيماري كرونا، تمامي خدمات فقط به صورت غير حضوري ارائه مي شود و از ابتداي آذر ماه پاسخگويي و ارائه خدمات به صورت حضوري متوقف خواهد شد. و از مردم استان خواست تا با همراهي و استفاده از خدمات غير حضوري حافظ سلامت خود و جامعه باشند.
گفتني است مشتركين برق استان به منظور ثبت نظرات، انتقادات و پيشنهادات خود مي توانند از طريق شماره گيري با شماره 024-33466200 و يا ارسال پيامك به شماره 300099000195 اقدام نمايند.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات