اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور فردا برگزار میشود/ برگزیدهشدن ۴۹ شرکت در این جشنواره
"صدیقه ببران" در گفتوگو با پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، در خصوص ویژگی دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور اظهار کرد: در این جشنواره تمامی مراحل از ارسال آثار تا ارزیابی داوران به صورت الکترونیکی بوده است.
وی با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور ۲۸ آبانماه سالجاری برگزار میشود، یادآور شد: این جشنواره قرار بود در ماههای قبل برگزار شود، اما به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا برگزاری دومین جشنواره به تعویق افتاد.
مديركل روابط عمومي و اطلاعرسانی وزارت نيرو، با اشاره به اینکه آثار ارسالی برای این جشنواره نسبت به سال اول برگزاری، ۳۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره آثار مربوط به فعالیتهای سال گذشته ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور، مورد ارزیابی داوران قرار گرفته است.
ببران ادامه داد: ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگسازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانهای"، "ارتباط با رسانهها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه"، "مدیریت و برنامهریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" صورت گرفته است.
وی از برگزیده شدن ۴۹ شرکت در این جشنواره خبر داد و افزود: ۱۸ شرکت توزیع نیروی برق، هفت شرکت برق منطقهای، پنج شرکت مدیریت تولید، هشت شرکت آب و فاضلاب و ۱۱ شرکت آب منطقهای بهعنوان شرکت برگزیده انتخاب شدهاند.
وی در ادامه در خصوص برگزاری این جشنواره، تصریح کرد: وزارت نیرو به عنوان پیشران اصلی حرکت بخشهای گوناگون کشور، از اقتصاد، کشاورزی و صنعت تا اسکان و آموزش و بهداشت، از سویی با حوزههای کلان و پایهای کشور، از جمله صنایع راهبردی و امنیت سر و کار داشته و از دیگر سو با تکتک شهروندان در دورافتادهترین و کوچکترین اجتماعات کشور در تعامل است.
مديركل روابط عمومي و اطلاعرسانی وزارت نيرو افزود: همین امر موجب شده کار در وزارت نیرو نه صرفاً اموری فنی در راستای تامین آب و برق، بلکه به همان اندازه و در مواردی به مراتب حساستر و مهمتر، کنشی اجتماعی و فرهنگی بوده و ورود و توجه به حوزه فرهنگ در این وزارتخانه از اهمیت بسزایی برخوردار باشد.
ببران ادامه داد: از این رو، ارزیابی عملکرد روابطعمومیها در ایجاد فضای گفتمان دوسویه بین سازمان و مردم، سرعت در شیوه کار، تغییر و اصلاح برخی روشها و بهرهبردن از روشهای نوین از اهمیت بسزایی برخوردار است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرووی با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور ۲۸ آبانماه سالجاری برگزار میشود، یادآور شد: این جشنواره قرار بود در ماههای قبل برگزار شود، اما به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا برگزاری دومین جشنواره به تعویق افتاد.
مديركل روابط عمومي و اطلاعرسانی وزارت نيرو، با اشاره به اینکه آثار ارسالی برای این جشنواره نسبت به سال اول برگزاری، ۳۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره آثار مربوط به فعالیتهای سال گذشته ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور، مورد ارزیابی داوران قرار گرفته است.
ببران ادامه داد: ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگسازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانهای"، "ارتباط با رسانهها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه"، "مدیریت و برنامهریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" صورت گرفته است.
وی از برگزیده شدن ۴۹ شرکت در این جشنواره خبر داد و افزود: ۱۸ شرکت توزیع نیروی برق، هفت شرکت برق منطقهای، پنج شرکت مدیریت تولید، هشت شرکت آب و فاضلاب و ۱۱ شرکت آب منطقهای بهعنوان شرکت برگزیده انتخاب شدهاند.
وی در ادامه در خصوص برگزاری این جشنواره، تصریح کرد: وزارت نیرو به عنوان پیشران اصلی حرکت بخشهای گوناگون کشور، از اقتصاد، کشاورزی و صنعت تا اسکان و آموزش و بهداشت، از سویی با حوزههای کلان و پایهای کشور، از جمله صنایع راهبردی و امنیت سر و کار داشته و از دیگر سو با تکتک شهروندان در دورافتادهترین و کوچکترین اجتماعات کشور در تعامل است.
مديركل روابط عمومي و اطلاعرسانی وزارت نيرو افزود: همین امر موجب شده کار در وزارت نیرو نه صرفاً اموری فنی در راستای تامین آب و برق، بلکه به همان اندازه و در مواردی به مراتب حساستر و مهمتر، کنشی اجتماعی و فرهنگی بوده و ورود و توجه به حوزه فرهنگ در این وزارتخانه از اهمیت بسزایی برخوردار باشد.
ببران ادامه داد: از این رو، ارزیابی عملکرد روابطعمومیها در ایجاد فضای گفتمان دوسویه بین سازمان و مردم، سرعت در شیوه کار، تغییر و اصلاح برخی روشها و بهرهبردن از روشهای نوین از اهمیت بسزایی برخوردار است.
نظرات