ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه
خدمات غیرحضوری در حوزه میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه ارائه می شود.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ شهروندانی که جزو ارباب رجوع سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری هستند می توانند بدون مراجعه به این سازمان، بسیاری از امور خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری پیگیری کنند.
این سامانه با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی طراحی و ارائه شده است.
۱۳ خدمت غیرحضوری در بخش های مختلف از جمله مشاغل مزاحم، نصب کرکره برقی کیوسک، نصب سایبان کیوسک، تعویض سازه کیوسک، درخواست غرفه،انصراف غرفه، جابجایی کیوسک و سایبان غرفه میدان در سامانه مذکور است.
همچنین اعلام وضعیت پرداخت، صدورنامه-امورمالی، بازدید محل-بازارهای روز، پیشنهادات سرمایه گذاری، انتقاد،پیشنهادات شکایات ، از دیگر خدمات غیر حضوری این سامانه است.
شهروندان می توانند برای استفاده از خدمات غیرحضوری این سامانه، از طریق سایت req.urmia.ir اقدام کنند.
بی شک سامانه میادین میوه و تره بار یکی از اقدامات شایسته برای رسیدن به اهداف و سیاست های شهر هوشمند است و طراحی سامانه های مختلف توسط سازمان فناوری اطلاعات، اورمیه را به این سمت سوق می دهد.
همچنین شهرداری ارومیه با الکترونیکی کردن خدمات خود با شتاب هرچه بیشتری به سمت شفافیت امور و پرهیز از بروکراسی اداری حرکت می کند و رضایتمندی مردم مهم ترین اولویت آن می باشد.
نظرات