درخشش شرکت آب منطقه ای زنجان در دومین جشنواره ارزیابی روابط...

برترین‌های دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو معرفی و تقدیر شدند.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، آثار ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره در 14 محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانه‌ای"، "ارتباط با رسانه‌ها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب‌ رسانه"، "مدیریت و برنامه‌ریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" صورت گرفته است.

در مرحله داوری ۴۹ شرکت برگزیده شده که شامل ۱۸ شرکت توزیع نیروی برق، هفت شرکت برق منطقه‌ای، پنج شرکت مدیریت تولید،‌ هشت شرکت آب و فاضلاب و ۱۱ شرکت آب منطقه‌ای است.

در آیین پایانی این جشنواره که در حضور مدیران عامل شرکتهای صنعت آب و برق صورت گرفت، شرکت آب منطقه ای زنجان در دو محور ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی و پویش هرهفته الف –ب –ایران به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات