رونق مسکن مهر خودمالکین در سال آینده

رونق مسکن مهر خودمالکین در سال آینده

http://www.bananews.ir/رئیس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه سازندگان مسکن مهر به شیوه خودمالکین تمایل بیشتری دارند، گفت: اغلب ساخت و سازها در سال آینده به روش مسکن مهر ملکی خواهد بود اما بخشی از مسکن مهر ۹۹ ساله هم وجود دارد که انبوه سازان در آن مشارکت خواهند داشت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ایرج رهبر در گفتگو با مهر درباره انعقاد قرارداد ساخت مسکن مهر در سال آینده اظهار داشت: به دلیل اینکه ساخت مسکن مهر در سال آینده بیشتر به شیوه خودمالکین اجرا می شود، بنابراین نیازی به قراداد با وزارت راه و شهرسازی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در طرح خودمالکین باید مالکیت احراز شود، افزود: انبوه سازانی که دارای ملک هستند باید مانند دیگر سازندگان مسکن مهر خودمالکین پس از شروع ساخت تسهیلات خود را از بانکها دریافت کنند.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان درباره وضعیت مسکن مهر ۹۹ ساله در سال آینده بیان کرد: اغلب ساخت و سازها در سال آینده به روش مسکن مهر ملکی خواهد بود اما بخشی از مسکن مهر ۹۹ ساله هم وجود دارد که انبوه سازان در آن مشارکت خواهند داشت.

وی تمایل انبوه سازان به این نوع از مسکن مهر را بیشتر دانست و گفت: انبوه سازان پس از پشت سر گذاشتن مراحل ساخت می‌توانند تسهیلات را دریافت کرده و پس از اتمام ساخت واحد، آن را به خریداران انتقال دهند.

رهبر با بیان اینکه این شیوه از ساخت و ساز در مسکن مهر می تواند موجب رقابتی شدن ساخت شود، گفت: دراین نوع از ساخت و ساز قیمت مقطوع تعیین نمی شود و سازندگان هم برای جلب خریداران برای افزایش کیفیت و قیمت مناسب تر به رقابت می‌پردازند که این به سود خریداران است.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان تاکید دولت را ساخت مسکن مهر ملکی عنوان کرد و افزود: مسکن مهر در سال آینده بیشتر بر خودمالکین تاکید دارد اما به‌طور حتم مسکن مهر ۹۹ ساله هم ساخته خواهد شد.

 

 

    نظرات