سالن ورزشی بانوان شهرک طرق تا پایان سال تجهیز و  ...

سالن ورزشی بانوان شهرک طرق تا پایان سال تجهیز و ...

سالن ورزشی بانوان شهرک طرق تا پایان سال تجهیز و به بهر‌ه‌برداری می‌رسد/ مدیریت شهری، حامی کسب‌وکارهای خرد و اشتغال‌زا

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، شهناز رمارم روز گذشته به همراه شهردار مشهد نشست مشترکی با اعضای شورای اجتماعی و همچنین معتمدین طرق برگزار کرد و پس از آن هم در مراسم افتتاح کارگاه تولید ماسک در حاشیه شهر مشهد حضور یافت.

رمارم در گفتگویی ابتدا با اشاره به نشست با ساکنان و اعضای شورای اجتماعی محله و معتمدین شهرک طرق، اظهارکرد: این جلسه در ادامه بازدیدهای مستمری که از محلات مناطق کم‌برخوردار و محلات هدف بازآفرینی مشهد انجام می‌شود، در برنامه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه مطالبات مردمی ساکنان شهرک طرق بررسی شد تا موارد قابل اجرا و دیده شده در سند توسعه محله در دستورکار شهرداری قرار گیرد، گفت: سند توسعه محله طرق، اسفند سال گذشته توسط دفتر تسهیلگری و با مشارکت و بهره‌گیری از نظرات مردمی تهیه شده است.

رمارم افزود: بدون شک بخشی از این خواسته‌ها و مطالبات تا پایان سال محقق خواهد شد و آنچه را که به دلیل اعتبار، امکان تحقق نداشته باشد، در بودجه سال 1400 مورد توجه قرار می‌گیرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با اشاره به شورای معتمدین و شورای اجتماعی محله طرق که به جد پای کار رسیدگی و پیگیری مسائل و مشکلات محله خود هستند، تصریح کرد: بدون شک این مشارکت فعال مردمی در تعامل با شهرداری موجب پیشبرد راحت‌تر پروژه‌های مختلف می‌شود؛ همانگونه که تاکنون پروژه‌های عمرانی مختلفی همچون اتصال جاده محمدآباد به طرق و ... در این دوره از شورای شهر مشهد، پس از سالها به نتیجه رسید.

رمارم در ادامه از ساماندهی دوطرف مسیل طرق و همچنین تجهیز و بهسازی سالن ورزشی ویژه بانوان در شهرک طرق تا پایان سال خبرداد و گفت: درخصوص پایانه اتوبوسرانی طرق نیز قرار شد شورای معتمدین با رایزنی با آستان قدس رضوی، زمینه را برای احداث پایانه توسط شهرداری فراهم آورند.

افتتاح کارگاه تولید ماسک، محور دیگر صحبت‌های عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد و رمارم در این خصوص افزود: بسیار خرسندیم که جمعی دیگر از جوانان حاشیه شهر مشهد در اقدامی جهادی و انسان‎‌دوستانه برای تولید ماسک بهداشتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

رمارم با بیان اینکه در این کارگاه، زنان سرپرست خانوار و خودسرپرست حاشیه شهر مشهد 3 شیفت مشغول و تولید ماسک هستند، تصریح کرد: این کارگاه در 3 شیفت و هر شیفت برای 14 نفر اشتغالزایی کرده است که روزانه 150 هزار ماسک سه‌لایه استاندارد تولید و با قیمت بسیار مناسب در سطح شهر به فروش می‌رسانند.

وی افزود: چنین اقدامات عام‌المنفعه که موجب اشتغالزایی و ایجاد درآمدی برای زنان سرپرست خانوار می‌شود، بسیار پسندیده است و مدیریت شهری نیز در راستای رسالت‌های اجتماعی خود، از آن حمایت خواهد کرد.

رمارم در پایان خاطرنشان کرد: اهمیت ماسک در جلوگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا برهمگان روشن است و بدون شک با افزایش تولید شاهد کاهش هرچه بیشتر قیمت آن در بازار و تسهیل خرید توسط شهروندان خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات