بازدید شهردار تبریز از طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری منطقه ۱

بازدید شهردار تبریز از طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری منطقه ۱

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر شهردار تبریز صبح امروز به همراه شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۱ تبریز از این پروژه ها بازدید کرد.

آغاز عملیات مسیرگشایی خیابان شهید مناف‌زاده نخستین بخش بازدیدهای امروز بود که با حضور شهردار تبریز کلید خود تا مطالبه و آرزوی دیرینه اهالی این منطقه با اجرای این طرح محقق شود.

شهردار تبریز در خصوص این مسیرگشایی گفت: اجرای این پروژه می تواند تناسبی ویژه در بخش میانی و شمالی شهر در حوزه حمل و نقل و عبور و مرور ایجاد کند.

بازدید از اجرای عملیات احداث پارک محله‌ای واقع در اول احمدآباد و صدرالشعرا از دیگر بخش‌های این بازدیدها بود. شهرداری تبریز در راستای اجرای پروژه‌های محله محور و ایجاد پارک‌های محله‌ای اقدام به تملک و آماده سازی پارک محله‌ای واقع در مسیر خیابان صدرالشعرا در محله‌ای کم برخوردار کرده است. این پارک مقرر است در مسیر خیابان صدرالشعرا به طرف احمدآباد در مسیری معروف به (تلّ امیر) که سالیان سال به خاطر بلاتکلیفی مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می آورد، احداث شود.

ایرج شهین باهر امروز همچنین از عملیات اجرای احداث پارک محله‌ای واقع در ضلع شمالی بیمارستان شهریار (کوچه حسن) بازدید کرد و در جریان روند احداث این بوستان قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات