مشکلات جامعه با حاکم شدن فرهنگ بسیجی رفع می شود

مشکلات جامعه با حاکم شدن فرهنگ بسیجی رفع می شود

شهردار ارومیه گفت: مشکلات جامعه با ترویج و حاکم شدن فرهنگ بسیجی رفع می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با تبریک هفته بسیج  و اینکه این هفته ها و مناسبت ها فرصتی است که از تلاشگران در این عرصه تشکر و قدرانی کرد با بیان اینکه مشکلات در جامعه با حاکم شدن فرهنگ بسیجی رفع می شود، عنوان کرد:  بسیجی بدان معنا نیست که فقط لباس بسیجی بر تن داشته و بگوییم بسیجی هستیم و باید فرهنگ بسیجی داشته باشیم.

وی افزود:  طبق فرموده امام خمینی (ره) «آن موضوعی که جامعه را از هر گونه نوع آسیب مصون نگه می دارد فرهنگ بسیجی است»  که نمونه های از این فرهنگ بسیجی را در هشت سال دفاع مقدس می توان دید.

به گفته شهردار ارومیه اگراین فرهنگ بسیجی که در دفاع مقدس به منصه ظهور رسیده است و از پیروان راستین آن شهید سردار سلیمانی را نام برد در جامعه ترویج یابد 80 درصد مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی حل می شود  اما تا زمانی که ما  فقط عنوان بسیجی را یدک بکشیم و فرهنگ بسیجی در تک  تک آحاد جامعه ترویج نیابد نمی توان انتظار آن را داشت که آن جامعه از مشکلات نجات باید.

وی عنوان کرد:  فرهنگ بسیجی یعنی اینکه که امروز از سرمایه ها و دارایی ها، ظرفیت نیروهای  انسانی خودمان و امکانات داخل استفاده شود و اگر این مهم اتفاق بیافتد مشکلات اقتصادی وجود نخواهد داشت و رونق و توسعه اقتصادی رقم می خورد.

حضرت پور یادآور شد:  دروغ و تهمت در جامعه با ترویج فرهنگ بسیجی و فرهنگ ایثار، شهادت و صداقت رواج نخواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که همه از جمله بنده به عنوان خدمتگذار به مردم در نهاد خدماتی، اجتماعی، فرهنگی،  فرهنگ بسیجی را ترویج دهیم و در اقدامات اخیر شهرداری و حرکت های جهادی چون رنگ آمیزی، مرمت و آسفالت معابر واژه ای به نام «من» وجود نداشت  چرا که همگان توانشان را بر این معطوف کرده بودند که به مردم خدمت رسانی و مشکلات آنها را حل کنند.

شهردار ارومیه گفت:  با حاکم شدن فرهنگ بسیجی در تمام بخش های زندگی  بسیاری از مشکلات مردم  با مشارکت رفع می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات