کسب رتبه دوم در محور ارتباطات درون سازمانی از سوی روابط عمومی...
![](https://www.thrw.ir/includes/tools/imgTools/image.php?img=/var/www/vhosts/thrw.ir/httpdocs/uploaded_files/DCMS/News_files/wrm_e۶۴e۷۱_۱۶۰۵۹۵۵۹۶۰.jpg ;q=۹۰ ;w=۳۲۰px ;h=auto)
![](https://www.thrw.ir/uploaded_files/DCMS/wysiwyg/images/rtl_arrow.gif)
بهگزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران ، در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور، آثار ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگسازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانهای"، "ارتباط با رسانهها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه"، "مدیریت و برنامهریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" صورت گرفته است.
در مرحله داوری ۴۹ شرکت برگزیده شده که شامل ۱۸ شرکت توزیع نیروی برق، هفت شرکت برق منطقهای، پنج شرکت مدیریت تولید، هشت شرکت آب و فاضلاب و ۱۱ شرکت آب منطقهای است.
در آیین پایانی این جشنواره که در حضور مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق صورت گرفت، شرکت آب منطقه ای تهران در محور ارتباطات درون سازمانی رتبه دوم را کسب کرد.
لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقهای تهران
نظرات