دیدار مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان با مدیر امور منابع...

باقری مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان با مهندس علیرضا حاجی میری مدیر امور منابع آب شهرستان زنجان و فرمانده پایگاه شهید مهدی خلیفه شرکت آب منطقه ای زنجان بمناسبت هفته بسیج دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در این دیدار باقری با ذکر یاد وخاطره بسیجیان سرافراز، اظهارداشت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در سازندگی و آبادانی جهاد و تلاش مثال‌زدنی داشتند که باعث تعجب همه جهانیان شد.

حاجی میری، نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان در امور منابع آب زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت بارندگی،تصریح کرد : بارندگی در این شهرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته تاکنون در حد نرمالی نبوده و با این شرایط وضعیت منابع آب های زیرزمینی نیز بسیار نگران کننده است .

وی افزود:امیدواریم با بارندگی هایی که از چند روز گذشته شروع شده، برخی کسری بارشهای امسال جبران شود.

مدیرامور منابع آب شهرستان زنجان،بسیجیان شرکت آب منطقه ای زنجان را از پیشروان جهادگری و ایثارگری دانست و عنوان داشت: این شرکت در قالب پویش های کمک مومنانه ، احسان و نیکوکاری در شرایط کنونی بوجود آمده توسط ویروس کرونا،قدمهای مهم و تاثیرگذاری در این شهرستان و حتی دیگر نقاط کشور برداشته است.

در پایان این دیدار؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان، ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته بسیج لوح شمایل شهدای استان زنجان را به مهندس علیرضا حاجی میری اهداء کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات