غيرحضوري شدن تمام خدمات برق از اول آذر

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان خراسان جنوبي؛ مهدي دادگر گفت: براي پيشگيري هر چه بيشتر از شيوع كرونا و حذف مراجعه هاي حضوري و همچنين تحقق دولت الكترونيك، تمامي خدمات اين شركت از اول آذر امسال از طريق اپليكيشن "برق من" به مشتركان ارائه مي شود.

مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان افزود: مشتركان مي توانند اپليكيشن " برق من" را از سايت شركت توزيع برق استان به آدرس WWW.SKEDC.ir و همچنين از نرم افزار كافه بازار، دريافت كنند.

وي گفت: مشتركان با ثبت شناسه قبض برق خود در اپليكيشن " برق من" تمامي خدمات از جمله دريافت و پرداخت صورتحساب برق، استعلام برق اميد، اطلاع از خاموشي هاي احتمالي محل سكونت، ثبت حوادث و اتفاقات و ده ها خدمت ديگر را بدون مراجعه حضوري به شركت هاي برق، دريافت مي كنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات