مشاغل مزاحم سطح منطقه دو شهری به تدریج انتقل می یابد/استقبال از سرمایه گذاران جهت حذف مشاغل مزاحم شهری

مشاغل مزاحم سطح منطقه دو شهری به تدریج انتقل می یابد/استقبال از سرمایه گذاران جهت حذف مشاغل مزاحم شهری

شهردار منطقه دو شهر ارومیه گفت:  مشاغل مزاحم شهری سطح منطقه در قالب شهرک موضوعی تعریف و انتقال می یابد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهرداد سلامتی بیان کرد:  تمام تلاش ها بر این معطوف شده است که با مشارکت سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری شهرداری و اتحادیه مربوطه،  این مشاغل از سطح منطقه دو خارج شود.
وی عنوان کرد:  از سرمایه گذارنی که خواهان مشارکت در حذف مشاغل مزاحم شهری و انتقال آن به خارج از شهر هستند استقبال می کنیم.
سلامتی با بیان این که مشاغل مزاحم شهری در سطح منطقه به تدریح حذف می شود،  بیان کرد:   انتقال برخی از مشاغل چون انتقال صنف فلزکاران در سه فاز که دو فاز آن به اتمام رسیده و یک فاز در دست احداث، انتقال صنف درودگران  که شهرک آن در حال احداث ، انتقال صنف آهن الات فروشان در حال رایزنی و حل برخی مشکلات آن برای انتقال به محل جدید است.
وی با ابراز گلایه ازبرخی اتحادیه ها ، عنوان کرد:  با توجه به شهرک و مکان های ایجاد شده برای برخی این مشاغل مزاحم شهری ، منتاسفانه اصناف از مکان های جدید به عنوان انباری استفاده کرده که باید اتحادیه ها اعضا را برای انتقال مجاب کنند.
شهردار منطقه دو شهر ارومیه با بیان اینکه وجود برخی مشاغل مزاحم شهری در سطح منطقه چون ضایعات فروشان  از دغدغه های اصلی شهروندان است، گفت:  با هماهنگی انجام یافته مکانی برای ضایعات فروشان نیز اختصاص یافته که با رفع مشکلات آن، نسبت به انتقال اقدام می شود .
وی خاطر نشان کرد:  با خروج مشاغل مزاحم شهری و تعریف کاربری جدید به جای این مشاغل در تغییر چهره سطح منطقه می توان نقش بسزایی را ایفا کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات