مراحل تکمیلی حضور زیست بانو در فاز دو ناجی آباد

مراحل تکمیلی حضور زیست بانو در فاز دو ناجی آباد

در این نشست مدیر طرح زیست بانو گفت: پروژه آموزشی – مشارکتی زیست بانو تیرماه 1399 در ناحیه فاز دو ناجی آباد شروع به کار کرد و پس از گذراندن فراز و فرودهای فراوان نتایج رضایت بخشی را به جای گذاشت و هم اکنون در مراحل تکمیلی حضور در فازدو قرار دارد.

▫️سید مهدی پیغمبرزاده با اشاره به جمعیت حدود 33000 نفری فاز دو عنوان کرد: مشکل زباله روز در 12 محله فاز دو در سایه مشارکت و همدلی شهرداران محل و شهروندان محترم و همچنین مساعدت و همکاری مدیران و مسئولین شهرداری منطقه دو تا حد زیادی مرتفع گردیده است و اکنون وقت آن است که بانوان شهردار محل دستاوردهای کسب شده را حفظ کنند و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات باقیمانده استمرار ببخشند.

▫️وی افزود: بر طبق جدیدترین آمار بدست آمده بر اساس گزارش شهرداران محل ، بطور کلی حدود 75 درصد از کوچه های فاز دو سبز، 20 درصد زرد و 5 درصد قرمز هستند که لازم است با تمرکز بر آموزش های لازم، نتایج روند بهتری پیدا کند.

▫️پیغمبرزاده همچنین سرانه پسماند تولیدی توسط شهروندان فاز دو را 390 گرم اعلام و گفت : خوشبختانه با همراهی شهروندان و افزایش مشارکت آنها در اجرای طرح تفکیک از مبدا، سرانه تولید زباله کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

▫️از جمله دیگر مسائل مطرح شده در این نشست، گزارش اقدامات عمرانی و خدماتی انجام شده در ناحیه، کمک های طرح زیست بانو به ناحیه فاز دو، آمار آموزش و اطلاع رسانی و نهایتا شاخص های نشان دهنده آمادگی شهرداران برای اجرای مستقل طرح بود.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات