محدودیت پرداخت بالای 500 میلیون ریال در PC-pos های شهرداری ارومیه برداشته شد/کاهش تردد و سلامتی شهروندان دو هدف مهم شهرداری در ایام کرونا

محدودیت پرداخت بالای 500 میلیون ریال در PC-pos های شهرداری ارومیه برداشته شد/کاهش تردد و سلامتی شهروندان دو هدف مهم شهرداری در ایام کرونا

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت:  محدودیت پرداخت بالای 500 میلیون ریال در PC-pos های شهرداری ارومیه برداشته شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه،  یاسر اسد پور عنوان کرد:  در راستای رعایت مباحث پدافند غیر عامل و سهولت تایید پرداخت آنی قبوض در مناطق شهرداری به صورت آنلاین، شبکه اینترانت شهرداری ارومیه به شبکه امن بانکی وصل شد .

همچنین با هماهنگی انجام یافته از طریق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران محدودیت بالای ۵۰ میلیون تومان در پرداخت PC-pos های شهرداری اورمیه در راستای تکریم ارباب رجوع برداشته شد .

این امر گام بزرگی در راستای سهولت پرداخت و رضایت شهروندان از شهرداری را در بر خواهد داشت .

یاسر اسدپور در این رابطه گفت: بنابر مذاکرات و پیگیری های صورت گرفته از سیستم بانکی کشور، محدودیت پرداخت عوارض تا سقف ۵۰ میلیون تومان در بستر pc-pos شهرداری ارومیه برداشته شد .

وی ادامه داد: با تلاش های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهروندان از این پس و در  ایام شیوع کرونا، برای پرداخت مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان نیازی به مراجعه به شعب بانک ندارند .

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه درباره شیوه پرداخت عوارض بیان کرد: شهروندان مبالغ را در واحدهای شهرداری از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می توانند پرداخت کنند .

اسدپور اظهار کرد: از طریق بستر ارتباطی بین شبکه اینترانت شهرداری و شبکه بانکی که از قبل برقرار شده،  قبوض پرداختی به صورت آنی تائید می شود .

وی همچنین گفت: خدمات مورد تقاضا در همان روز به شهروندان  ارائه می شود تا نیازی به حضور مجدد شهروندان در شهرداری نباشد .

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ارومیه تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن ارومیه در وضعیت قرمز و به منظور کاهش تردد شهروندان به شهرداری و سایر ادارات، این سازمان  تمامی توان خود را برای کاهش مراجعه به کار گرفته و این امر گامی مهم در راستای حفظ سلامتی شهروندان و رفاه حال آنها است

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات