با برنامه ریزی دقیق و بکارگیری راهکارهای مناسب برای شناسایی...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، جلسه کمیته سلامت اداری، صیانت از حقوق مردم و مبارزه با رشوه در سالن شهید شهریاری این شرکت با حضور اعضای کمیته و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، مهندس علی طاهری رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای زنجان دستور جلسه را قرائت نمود و سپس به تشریح بند اول دستور جلسه در خصوص گزارش بازرسی مستمر ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت .

در ادامه مهندس حسین پور مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت با ارائه مشروح گزارش از پیگیری ها و پایش ها بطور منظم و به هنگام تا دریافت نتیجه تاکید نمود .

وی نظارت، خود کنترلی توسط خود فرد یا پرسنل، اعمال نظارت بر دستور العمل ها، بخشنامه و روشهای انجام کار  قبل از به اجرا در آمدن آنها، نظارت در حین و بعد از انجام دادن فعالیت های انجام گرفته توسط مدیر مافوق، ارائه راهکارها و راه های علمی و عملی و راهگشا، تعامل و همکاری سازنده همه جانبه فی مابین همکاران و مدیران واحدهای ستادی و شهرستانی، لزوم کسب آموزش مهارت های مورد نیاز به صورت استاد  شاگردی، واگذاری و تقسیم وظایف در بین کارکنان حاضر و مشاهده فرهنگ سازی در خصوص نظم و انظباط اداری (نظام آراستگی) را بسیار مهم دانست.

سپس اعضای جلسه در خصوص حضور کارشناسان حقوقی در شهرستان ها و درج نقاط آسیب پذیری در مکاتبات فی مابین نمایندگان مجری طرح با پیمانکاران و مشاوران، شناسایی اولویت بندی و مستند سازی نقاط آسیب پذیر و گلوگاه فساد خیز وحفظ و صیانت از حقوق بیت المال، ارتقاء نظام سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اداری، اطلاع رسانی به موقع جرم و نحوه مدیریت تعارض منافع به بحث و تبادل نظر پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات