مهندس راهزادی خبرداد: 93 خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار می شوند

مهندس راهزادی خبرداد: 93 خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار می شوند

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به 93 خانوار روستایی در چهار شهرستان این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " داود راهزادی " در حاشیه بازدید از پروژه برقرسانی روستای " اسلام آباد تیموری باشت " در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی برقرسانی به 93 خانوار در 11 روستای این استان هم اکنون شروع شده و ما امیدواریم تا پایان سالجاری این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه این روستاها در شهرستانهای باشت، بویراحمد، چُرام و کهگیلویه واقع شده است، اظهارداشت: پنج روستا در شهرستان باشت، سه روستا در شهرستان بویراحمد، 2 روستا در شهرستان چُرام و یک روستا در شهرستان باشت در آینده نزدیک از نعمت برق پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روستاهای اسلامآباد تیموری باشت، دره بید جوکار بویراحمد، آب کنارون چُرام و دره گرده کهگیلویه، مهمترین روستاهایی هستند که شبکه های برق، بزودی در آنها احداث و روستانشینان دارای نعمت برق می شوند.

راهزادی، اعتبار اعلام شده برای برقرسانی به 11 روستای عنوان شده را حدود 35 میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: پراکندگی، سخت گذری، معارضات محلی، نبود محورهای مواصلاتی مناسب، پوشش های جنگلی و کوهستانی بودن از مهمترین مشکلات موجود برای برقرسانی به این روستاها است.

وی گفت:هم اکنون، هزار و 775 روستا با جمعیت خانواری حدود 60 هزار خانوار در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.



لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات