سیستم های گرمایشی ناوگان اتوبوس رانی سطح شهر بازبینی شده است

سیستم های گرمایشی ناوگان اتوبوس رانی سطح شهر بازبینی شده است

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: سیستم های گرمایشی ناوگان اتوبوس رانی سطح شهر بازبینی و رفع نقص شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهدی مژدهی فر با بیان اینکه در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر فعالیت دارد،  عنوان کرد:  پیشنهادات مبنی بر کاهش ساعت فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی داده شده است  که در صورت موافقت، ساعات کاهش می یابد.
وی با اشاره به راه ندازی سیستم گرمایشی تمامی ناوگان فعال، بیان کرد:  سیستم های گرمایشی ناوگان اتوبوس رانی سطح شهر بازبینی و رفع نقص شده است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.
رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه بازسان نیز بر روند فعالیت درست سیستم گرمایشی اتوبوس های شهر نظارت دارند،  عنوان کرد:  طرح بازبینی سیستم گرمایشی اتوبوس ها به منظور آمادگی ورود به فصل سرما انجام شده است.
وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه نقص فنی در سیستم  گرمایشی اتوبوس‌های شهری، شماره آن را از طریق سامانه 137 شهرداری و  شماره تماس 32355595   و یا به  روسای نواحی در سطح شهر اطلاع دهند.
به گفته رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه 342 دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه در حال فعالیت است که از این تعداد   293  اتوبوس متعلق  به بخش خصوصی و مابقی ملکی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات