پیش بینی باراش پراکنده باران و برف از عصر پنجشنبه در استان

پیش بینی باراش پراکنده باران و برف از عصر پنجشنبه در استان

پیش بینی باراش پراکنده باران و برف از عصر پنجشنبه در استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، براساس اطلاع اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری طی امروز آسمان در اکثر نقاط استان صاف خواهد بود. با افزایش ابرناکی از اواخر وقت امشب، طی روز پنجشنبه آسمان نیمه ابری خواهد بود و در برخی ساعات میزان ابرناکی افزایش می یابد. از اواخر وقت روز پنجشنبه و طی روز جمعه احتمال بارش های پراکنده ای در سطح استان، به ویژه در نواحی شمالی و شمال غربی وجود دارد که در نواحی سردسیر بارش به صورت برف و باران و در برخی نقاط برف خواهد بود. در روزهای جمعه و شنبه نیز آسمان غالبا نیمه ابری تا ابری خواهد بود. ضمن اینکه طی امروز و فردا پیش بینی می شود روند افزایشی دما ادامه یابد و از روز جمعه روند کاهش دما آغاز خواهد شد که میزان افت دما در نواحی شمالی و شرقی بیشتر خواهد بود.
در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین و مه ولات با بیشینه دمای ۱۴ درجه سانتیگراد گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب صفر و ۸ درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین آسمان امروز چهارشنبه شهرستان مشهد، صاف به تدریج افزایش ابر همراه با مه صبحگاهی گاهی وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۱۰ درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به صفر درجه کاهش خواهد یافت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات