تقدیر از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در دومین جشنواره...

تقدیر از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در دومین جشنواره...

در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق با حضور وزیر محترم نیرو و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با اهداء لوح تقدیری از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین جهت کسب رتبه سوم در رشته انتشارات و مستندات تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در این لوح که به امضاء دکتر ببران مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو رسیده، آمده است:

جناب آقای خواجوی

مدیر محترم روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین

دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق، پژواک خدمات ارزشمند صنعتی است که در سالهای اخیر نور امید را به جانهای ملت سرافراز میهنمان تابانده است. فرصتی که تلاش‌های ما را در معرض قضاوت برجسته‌ترین استادان این حوزه قرار داده و معیارهای سازنده و روشن برای انعکاس مطلوب دستاوردهای صنعت آب و برق را ترسیم نموده است. جشنواره دوم، همچنین مجالی فراهم کرده است که در آخرین سال دولت تدبیر و امید، بازگوکننده تلاش های مجدانه همکارانمان در صنعت و نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر برای میهن اسلامی عزیزمان باشیم.

تلاش مجدانه و موثر شما و کسب مقام سوم در رشته انتشارات و مستندات را در این جشنواره ارج می نهم و امیدوارم در ادامه این مسیر شاهد ارتقاء روزافزون عملکرد روابط عمومی های وزارت نیرو در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات