با تمام توان در پروژه چپگرد صدرا مشغول به کار هستیم

با تمام توان در پروژه چپگرد صدرا مشغول به کار هستیم


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور در بازدید چهارشنبه پنجم آذر از پروژه چپگرد صدرا ضمن تبریک روز بسیج گفت: مقرر شده بود این پروژه در شهریورماه افتتاح شود اما برای اطمینان از ایمنی پروژه، مشاور طرح را اصلاح کرد و وقفه دو ماهه در اجرای پروژه چپگرد صدرا به علت تغییر نقشه و اعمال اصلاحیه های لازم بود.

وی تاکید کرد: این وقفه به دلیل حساسیت مجموعه شهرداری بر ایمنی و کیفیت پروژه بود و نمی خواستیم کیفیت و ایمنی را قربانی سرعت پروژه کنیم و ترجیح دادیم پروژه با تاخیر انجام شود اما حساسیت های مجموعه شهرداری در بحث ایمنی برطرف شود.

شهردار شیراز با اشاره به حساسیت بالای اجرای پروژه چپگرد صدرا افزود: موضوع قابل اهمیت در اجرای پروژه چپگرد صدرا مسدود نشدن مسیر ترافیک ورودی شیراز است و پروژه با وجود ترافیک زیر پل درحال اجراست و مشکلی برای ترافیک ورودی ایجاد نشده است.

مهندس اسکندرپور با بیان اینکه مجموعا یک کیلومتر طول اجرای پل چپگرد صدرا است، افزود: این چپگرد ترافیک ورودی از سمت صدرا را به شیراز منتقل می کند و همچنین از تداخل ترافیکی محور صدرا و ورودی شیراز جلوگیری می کند.

شهردار شیراز در خصوص بازدیدهای مستمر و میدانی از پروژه های متعدد شهرداری شیراز که در همه نقتط شهر در حال اجراست، گفت: علاوه بر اینکه به صورت روزانه از طریق دوربین های موجود در پروژه ها روند اجرایی آنها را چک میکنم، اما به صورت مستمر نیز با مدیران مربوطه از پروژه ها بازدید می کنم و این امر باعث تسریع در روند اجرایی، نظارت بر میزان پیشرفت پروژه و حل مشکلات احتمالی می شود.

وی نوید داد: تلاش داریم نورپردازی و فضای سبز نیز در پروژه چپگرد صدرا اجرا شود.

شهردار شیراز همچنین اضافه کرد: از شهروندان به ویژه ساکنین شهرک های شمال غرب شیراز و مسافرانی که از ورودی غربی وارد شیراز می شوند و ممکن است اجرای این پروژه مشکلاتی برای آنها ایجاد کرده باشد، عذرخواهی می کنم و به آنها اعلام می کنم که ما حداکثر تلاش خود را برای کاهش مشکلات ناشی از اجرای پروژه انجام دادیم.

اسماعیل صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در این بازدید اعلام کرد: پروژه چپگرد صدرا هم اکنون حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد‌.

مهندس صالحی با اشاره به اینکه هم اکنون کارگران در حال بتن ریزی عرشه پروژه چپگرد صدرا گفت: در دو مقطع دیگر نیز بتن ریزی داریم و سپس کارهای نهایی انجام می شود.

وی اضافه کرد: حجم عملیات بتن ریزی که هم اکنون پنجم آذرماه در حال اجراست ۴۰۰ متر مکعب است و با دو دستگاه پمپ بتن و ۱۴ تراک میکسر انجام می شود. لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات