قدردانی اتحادیه بارفروشان تبریز به سبب تمهیدات بهداشتی و خدماتی در میدان میوه و تره بار

قدردانی اتحادیه بارفروشان تبریز به سبب تمهیدات بهداشتی و خدماتی در میدان میوه و تره بار

به گزارش شهریار، مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز گفت: سازمان خود را موظف و مقید به تمامی اقدامات و عملیات بهداشتی و خدماتی می داند و در خدمتگزاری به شهروندان افتخار می کنیم.

ابراهیم محمدی ضمن تشکر از حسن توجه و ابراز قدردانی اتحادیه بارفروشان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب می فرماید: "نظام اسلامی خود را به رعایت کرامت و عزت و شرف مردم متعهد می داند و به همین لحاظ رفع محرومیت ها و برخوردار شدن ملت از زندگی مناسب مادی و معنوی را وظیفه سنگین خود قرار داده است. "


از شروع بیماری کرونا در کشور و مشاهده آن در شهر تبریز سازمان با تمام قوا نسبت به پیشگیری های لازم و ضروری در میادین تحت نظارت اقدام کرده و همچنین با نصب بنر اطلاع رسانی های لازم را به موقع انجام داده است.

در خصوص بهداشت محیط نیز، نظافت عمومی و پاکسازی اساسی میدان در این ایام صورت گرفته است که در این راستا پاکسازی اساسی و افزایش باکس های زباله و تعمیر آنها جهت دسترسی آسان اصناف از دیگر اقدامات سازمان بوده است، همچنین جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، با نصب دستگاه مکانیزه شستشو و ضدعفونی خودرو در درب ورودی و استقرار اکیپ تب سنجی و غربالگری و نیز هشدارهای لسانی افراد را ملزم به استفاده از ماسک در داخل میدان کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات