کارگاه آموزشی طرح طاهرین برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی طرح طاهرین برگزار می‌شود

غلامعلی ساران افزود: این کارگاه آموزشی، با حضور اساتید مجرب از قم و جمعی از داوطلبان و نیروهای جهادی ثبت نام شده در روز جمعه ۷ آذر در سازمان آرامستان‌های کاشان برگزار می‌شود.

▫️وی درباره این طرح گفت: طرح طاهرین به منظور مشارکت شهروندان و نیروهای داوطلب و جهادی در امر تغسیل و تکفین اموات بصورت تخصصی و کاربردی در یک روز و به صورت فشرده برگزار می‌شود.

▫️ مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان با اشاره به اینکه هم‌اکنون مرحله اول این طرح برگزار خواهد شد، افزود: تعدادی از افراد حوزوی، کارکنان شهرداری، جوانان هیئتی و بسیجی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که بعد از طی مرحله آموزش، با شرکت در آزمون و مصاحبه تعدادی از آن‌ها پذیرفته می‌شوند و با ارائه تأییدیه سلامت پزشکی، گواهی حضور در کارگاه توجیهی، تکمیل پرونده ، تعهدنامه، توزیع و صدر کارت طاهرین مطابق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای یک‌ روز در ماه از ساعت ۸ الی ۱۳ ، در امر تغسیل و تکفین به خادمان در غسالخانه سازمان کمک می‌کنند.

▫️مدیرعامل سازمان آرامستان‌های‌ شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: بیشتر افراد داوطلب برای شرکت در طرح، دارای تحصیلات دانشگاهی و حوزوی هستند.

▫️ساران با اشاره به برگزاری مرحله دوم طرح طاهرین در اواخر سال جاری افزود: با برگزاری مرحله دوم طرح، افراد دیگری به این گروه اضافه می‌شوند تا در مواقع بحرانی و حوادث طبیعی و غیرطبیعی احتمالی بتوانند با خادمان مردم در این سازمان همکاری کنند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات