واحدهای مسکونی مهر در انتظار آب و برق

واحدهای مسکونی مهر در انتظار آب و برق

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه وشهرسازی گفت : حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی مهر در شهرهای جدید پرند ، پردیس و هشتگرد آماده شده و در انتظار تاسیسات زیربنایی (آب ، برق و گاز) برای بهره برداری آنها هستیم .

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) جمشید نورصالحی روز شنبه در گفت وگو با  ایرنا اظهار داشت : سهم واحدهای تکمیلی شهرجدید پرند افزون بر ۵۰ درصد بوده و مابقی مربوط به دوشهر پردیس و هشتگرد است.

وی تصریح کرد : اکنون واحد های مسکونی طرح مهر در استان های خراسان رضوی ( شهرجدید گلبهار ) و اصفهان ( فولاد شهر) تکمیل شده و آماده بهره برداری است .

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید یادآور شد : طرح مهر در ۱۷ شهرجدید تحت پوشش وزارت راه وشهرسازی به مورد اجرا گذاشته شده که قرار است در مجموع ۳۷۲ هزار واحد مسکونی در این شهرها ساخته و به بهره برداری برسد .

شهرجدید پرند در استان تهران با سهمیه ۹۵ هزار دستگاه واحد مسکونی مهر بالاترین میزان را به خود اختصاص داده است .

پیش از این 'محمد علی رضایی 'عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : حدود ۳۰ درصد واحدهای مسکونی مهر به دلیل نداشتن تاسیسات زیربنایی بویژه آب و برق قابل بهره برداری نیست و دستگاه های خدماتی باید شتاب بیشتری در این ارتباط به عمل آورند .

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت وگو با ایرنا تصریح کرد : قرار است امسال ۱۰۰ هزار واحد مسکونی از سهمیه شهرهای جدید در چارچوب طرح مهر تکمیل و به بهره برداری برسد .

از سوی دیگر ' احمد اصغری مهرآبادی ' معاون وزیر راه وشهرسازی نیز از برنامه تکمیل ۱۰۰هزار واحد مسکونی طرح مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر خبر داده بود.

وزارت راه وشهرسازی وعده داده تا پایان سال ۱۳۹۱ افزون بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکونی شهری طرح مهر تکمیل شود .

 

 

    نظرات