لایروبی کانال های جمع آوری آب های سطحی و مسیل ها

لایروبی کانال های جمع آوری آب های سطحی و مسیل ها

لایروبی کانال های جمع آوری آب های سطحی و مسیل ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید محسن رهنمایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: لایروبی مسیل ها، کانال های روباز جمع آوری آب های سطحی و کانال های سرپوشیده، یکی از مهم ترین اقدامات مدیریت شهری در راستای پیشگیری از وقوع سیلاب و آبگرفتگی ناشی از بارش نزولات آسمانی در تمام طول سال است و در همین راستا برنامه ریزی و انجام لایروبی این کانال ها و مسیل ها در تمام ایام سال در دستور کار این معاونت قرار دارد.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۱۹۰ هزار متر از کانال های سرپوشیده جمع آوری آب های سطحی و مسیل ها به طور کامل لایروبی شده است و پیش‌ بینی می شود تا پایان سال در مجموع بیش از  ۲۵۰ هزار متر از کانال ها و مسیل های شهری در مشهد لایروبی شود.
سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: یکی از راه های مدیریت سیلاب و جلوگیری از  آبگرفتگی های معابر، حفر و لایروبی چاه های جذبی است، که در این راستا از ابتدای امسال تا کنون ۳۳۴حلقه چاه حفر و یا لایروبی شده و بر اساس برنامه‌ ریزی‌ های صورت گرفته تا پایان سال نیز در مجموع  ۴۸۰ حلقه چاه در نقاط تعیین شده در سطح شهر حفر و یا لایروبی خواهند شد.
رهنمایی خاطر نشان کرد: در سال گذشته نیز در مجموع کار لایروبی بیش از ۳۷۰ هزار متر از کانال ها و مسیل‌ ها و حفر و لایروبی بالغ بر ۴۱۰ حلقه چاه جذبی صورت گرفت.

غزاله ‌شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات