خطر زمینگیری برای ناوگان اتوبوسرانی تهران
به گزارش «ایسنا»، محمود ترفع با تشبیه منابع تامین هزینههای ناوگان حملونقل عمومی به سه ضلع مثلث، افزود: یک ضلع این مثلث، مدیریت شهری است که با وجود مسائل و مشکلات ناشی از کاهش منابع درآمدی شهرداری تهران، به تمام تعهدات خود عمل کرده است..وی از دولت بهعنوان ضلع دوم این مثلث نام برد و اعلام کرد: دولت نه تنها به تعهدات خود در زمینه تامین ۵/ ۸۲ درصد از هزینه خرید اتوبوس نو برای ناوگان اتوبوسهای فرسوده تهران عمل نکرده است، بلکه سهم یک سومی خود از هزینه تمامشده کرایه اتوبوسها را نیز نپرداخته است..ترفع، ضلع سوم مثلث مذکور را مردم دانست و تاکید کرد: سهم مسافران از مبلغ کرایه اتوبوس، یک سوم هزینه تمام شده است در صورتی که درحالحاضر، کمتر از ۱۰ درصد این هزینه از مسافران دریافت میشود و مدیریت شهری نه تنها کل سهم دولت را میپردازد، بلکه بیش از ۹۰ درصد از سهم مسافران ...
متن کامل خبر در سایت روزنامه دنیای اقتصاد
نظرات