حفظ رضايتمندي مردم نيازمند ارائه خدمات و از خودگذشتگي است

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي غرب، جلسه تكريم مدير سابق دفتر حراست و امور محرمانه اين شركت و معارفه مدير جديد اين دفتر با حضور مديركل دفتر مركزي حراست و امور محرمانه شركت توانير، مدير حراست كل استان كرمانشاه، مديرعامل شركت برق منطقه اي غرب و مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه با رعايت پروتكل هاي بهداشتي در سالن جلسات برق غرب برگزار شد.
مهندس "علي اسدي" مديرعامل شركت برق منطقه اي غرب در اين مراسم  گفت: حفاظت از تأسيسات و شبكه انتقال و فوق توزيع برعهده دفتر حراست و امور محرمانه است و اين امر، وظيفه اين دفتر را سنگين تر مي كند چرا كه هرگونه اختلال در امنيت شبكه برق در محدوده اين شركت، امنيت كشور را تهديد خواهد كرد و لذا حفظ امنيت و آرامش اين شركت برعهده دفتر حراست شركت برق منطقه اي غرب است.
در ادامه، مديركل دفتر مركزي حراست و امور محرمانه شركت توانير ابراز داشت: حفظ رضايتمندي مردم نيازمند ارائه خدمات و از خودگذشتگي است و اين مهم زماني ميسر مي شود كه دست به دست هم بدهيم تا برق مطمئن و پايدار را بدون هيچ مشكلي به مردم برسانيم.
مديركل حراست استان كرمانشاه با تقدير از تلاش هاي مجموعه صنعت برق بيان داشت: حساسيت نعمت برق و خدمات صنعت برق به خصوص در اين روزها كه كادر درمان در حال مبارزه با بيماري كروناست، بيش از پيش بر همگان روشن شده و امروز تداوم برق رساني باعث نجات جان انسان ها شده است.
مهندس مرآتي مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه در اين مراسم خاطرنشان ساخت: مجموعه شركت هاي وابسته به وزارت نيرو اعم از صنعت آب و برق، به طور مستمر و با زحمات شبانه روزي خدمات شاياني را به مردم ارائه مي دهند.
شايان ذكر است در پايان اين مراسم، مهندس "علي اسدي" مديرعامل شركت برق منطقه اي غرب طي حكمي، مهندس "سيد مهدي جمشيدي" را به عنوان مدير جديد دفتر حراست و امور محرمانه اين شركت منصوب و از زحمات مهندس "فريدون اميني" در زمان تصدي مسئوليت دفتر حراست و امور محرمانه تقدير كرد.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات